Performance Day DVX 18 juni '17

philippe bakker

Forumguru
Maar Ik ben wel es benieuwd hoeveel ik bij een andere tuner meet en ook of met die andere turbo klep ik meer pk heb. Mijne collega gaat zijne c43 amg ook meten daar en wel met de bedoeling om daarna te chippen
 

Cordoba

Forumguru
:mad: Ik was net even aan het kijken om misschien volgende week te komen, maar op de site van DVX zelf kan ik niets terugvinden, en via het facebooklinkje in de startpost van het topic, krijg ik om de paar seconden allerlei FB-meldingen, en ik wil geen FB-account. Als je buiten FB om geen serieuze info kunt krijgen, kan ik het bedrijf ook niet serieus nemen.
 

Tuner111

Forumguru

Cordoba

Forumguru
@Bael Ik verbaas me vooral, dat ondanks dat FB steeds mee onder vuur van kritische instanties komt te liggen, er bedrijven zijn die dat als hun voornaamste communicatiekanaal blijven zien. Persoonlijk ben ik nooit voorstander geweest van FB en soorgelijke communities, maar ik zie de laatste tijd wel steeds meer instanties/instellingen met vergelijkbare opinie, dus je zou verwachten dat bedrijven meer alternatieve communicatie-wegen zoeken. Prima als je zaken via FB communiceert, maar geef mensen ook een alternatieve communicatie-methode.
 

CDK

Forumguru
Niet iedereen denkt zo @Cordoba, Facebook en Instagram zijn simpelweg niet meer weg te denken op dit moment en je bereikt er massa's mensen mee. Ze worden namelijk gewenst door het volgen van het bedrijft of ongewenst via het volgen van vrienden die het bedrijf volgen op de hoogte gesteld. Makkelijker reclame maken kan niet. Een advertentie in een krant is niet meer van deze tijd en iets op een website zetten kan, maar die moet opgezocht worden en wanneer doe je dat in dit geval? Juist alleen als je weet dat er een meeting is en dat weet je pas omdat iemand dat event heeft opgepikt via social media :)
 

philippe bakker

Forumguru
Klopt ik als bakker gebruik ook dagelijks/ wekelijks fb om reclame te maken. Soms gratis en soms betalend. Is heeeeel doeltreffend. Vroeger verzorgde een winkel zijn etalage om reclame te maken vandaag is internet onze etalage
 

Bakkertje

Forumguru
Facebook is natuurlijk niet meer weg te denken, maar dat wil niet zeggen dat je andere kanalen dan maar moet vergeten.
Ik ben het dan ook met @Cordoba eens in deze. Zelf gebruik ik ook geen facebook en als ik zie (bij vrouwlief) wat er allemaal voorbijkomt heb ik daar ook helemaal geen behoefte aan.
Andersom ben ik nog steeds geinteresseerd in dergelijke bedrijven..

Als je al die sociale media in de gaten moet houden, whatsapp groepen en ook nog het skodaforum kom ik helemaal niet meer aan werken toe :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Niet iedereen denkt zo @Cordoba, Facebook en Instagram zijn simpelweg niet meer weg te denken op dit moment en je bereikt er massa's mensen mee. Ze worden namelijk gewenst door het volgen van het bedrijft of ongewenst via het volgen van vrienden die het bedrijf volgen op de hoogte gesteld. Makkelijker reclame maken kan niet. Een advertentie in een krant is niet meer van deze tijd en iets op een website zetten kan, maar die moet opgezocht worden en wanneer doe je dat in dit geval? Juist alleen als je weet dat er een meeting is en dat weet je pas omdat iemand dat event heeft opgepikt via social media :)
bedoeling is uiteraard niet om een FB discussie op gang te brengen, maar effectiente reclame is niet zo gemakkelijk te bereiken op FB. Het is eenvoudig om aan te maken maar de juiste doelgroep bereiken is zeer moeilijk (spreek uit ondervinding). Voor sommige bedrijven zijn de traditionele kanalen nog altijd zeer efficient. Mijn vriendin had onlangs nog gesprek met een klant van haar over reclame: campagnes op fb, google, ... Veel geld in gepompt ... Geen resultaat. Adverteren daarnaast nog in de traditionele kanalen, iedere keren staat de telefoon roodgloeiend nadat hun advertentie is verschenen. Was een bouwpromotor.
 

philippe bakker

Forumguru
bedoeling is uiteraard niet om een FB discussie op gang te brengen, maar effectiente reclame is niet zo gemakkelijk te bereiken op FB. Het is eenvoudig om aan te maken maar de juiste doelgroep bereiken is zeer moeilijk (spreek uit ondervinding). Voor sommige bedrijven zijn de traditionele kanalen nog altijd zeer efficient. Mijn vriendin had onlangs nog gesprek met een klant van haar over reclame: campagnes op fb, google, ... Veel geld in gepompt ... Geen resultaat. Adverteren daarnaast nog in de traditionele kanalen, iedere keren staat de telefoon roodgloeiend nadat hun advertentie is verschenen. Was een bouwpromotor.
Ik heb trouwens een autootje v 19 jaar oud gekocht met de bedoeling om er een reclame wrap op te zetten en elke week ergens anders in Lokeren te zetten
 
Bovenaan Onderaan