Performance Day DVX 18 juni '17

leon-cupra

Forumguru
Ik heb trouwens een autootje v 19 jaar oud gekocht met de bedoeling om er een reclame wrap op te zetten en elke week ergens anders in Lokeren te zetten
als bakker ben je toch meer afhankelijk van de afstand(en uiteraard de kwaliteit van je producten). Bij ons in een straal van 2 km zijn drie bakkers, maar verder dan die 2 km ga ik toch niet om mijn brood.al mocht de bakker op 3km van mijn deur beter brood hebben. Dus wat voor zin heeft het dan als bakker om reclame te maken op 10 km van je deur? Denk dat dit enkel nut heeft als je enorm bekend bent om je geweldige taarten. Voor een supertaart zou ik wel iets verder rijden, maja dat doe je ook maar een paar keer per jaar voor speciale gelegenheden. En dan heb je veel meer aan mond-aan-mond-reclame.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik moet werken, zaterdag en zondagnacht dus gaat niet lukken. Ik zit daar deze vrijdag toch al voor mijn stage 2
het is overdag hoor en niet s nachts :tongue:
:D

Hier gaat het ook niet lukken. Normaal gezien zondag naar mijn ouders en dan is het maar een 15min verder rijden. Nu uitzonderlijk zaterdag naar mijn ouders en ga niet speciaal 3uur (heen en terug)rijden op zondag. Anders had ik wel eens langs geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arco

philippe bakker

Forumguru
als bakker ben je toch meer afhankelijk van de afstand(en uiteraard de kwaliteit van je producten). Bij ons in een straal van 2 km zijn drie bakkers, maar verder dan die 2 km ga ik toch niet om mijn brood.al mocht de bakker op 3km van mijn deur beter brood hebben. Dus wat voor zin heeft het dan als bakker om reclame te maken op 10 km van je deur? Denk dat dit enkel nut heeft als je enorm bekend bent om je geweldige taarten. Voor een supertaart zou ik wel iets verder rijden, maja dat doe je ook maar een paar keer per jaar voor speciale gelegenheden. En dan heb je veel meer aan mond-aan-mond-reclame.
Tis om enkel in het centrum te plaatsen se. Maar in het centrum zijn vlot 10 bakkers en wij zitten in een enkelrichting straat waar niemand echt moet zijn. Dus sommigen weten ons gewoon niet zitten.
 

B.Stuurder

Forumguru
@leon-cupra Bouw is een B to B sector, dat werkt niet via FB, alleen voor particulieren. Linkedin zou wel een bron kunnen zijn middels een redactioneel stuk of een artikel waarin reclame is verwerkt. B to B blijft via vakbladen het beste adverteren, alhoewel het internet ook belangrijk is, met name om mensen naar je webshop te krijgen.
Je moet bovenaan staan wanneer gezocht wordt op een artikel of je moet hele grote naamsbekendheid hebben, zoals het bedrijf waarvoor ik werk.
 

B.Stuurder

Forumguru
Tis om enkel in het centrum te plaatsen se. Maar in het centrum zijn vlot 10 bakkers en wij zitten in een enkelrichting straat waar niemand echt moet zijn. Dus sommigen weten ons gewoon niet zitten.
Ik heb ook geen uithangbord o.i.d. gezien Philippe, als de luiken dicht zijn zie je nergens aan dat het een bakkerij is.
 

Tuner111

Forumguru
Mensen, ik ga er rond 14u zijn.

misschien kunnen we samenkomen aan inkart ? das een paar 100m van dvx..

ik samen met @Caby komen daar al samen
 

Arco

Forumguru
Ik zal zien dat ik daar om 14u kan zijn anders rij ik rechtstreeks, je moet niet wachten op mij.
Het probleem is dat mijn vrouw dit weekend toch moet werken, de kids midden in de examen zitten en dat ik hier juist heel de dag een verstopping heb gehad van de afvoer....
Normaal zou ik moeten afblazen maar ik kom toch, beetje ontspanning...
Tot morgen!

ps: wat een huisvader soms lijden kan...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan