Paar Yeti vragen

CaseyBasey

Actief lid
Nou, misschien laat ik het bij het volgend bezoek aan de dealer (over 2 jaar minus een week) wel inprogrammeren. Ik heb jarenlang gewerkt in de buurt van het Mercatorplein en nogal wat collega's zijn daar laptops en tassen kwijtgeraakt omdat bijv. voor een stoplicht even snel de deur werd geopend en spullen weggegrist. Ik heb me destijds aangewend om als ik in de buurt van de Baarsjes kwam al m'n deuren op slot te klikken.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Maar dat kan gewoon hoor, met een simpele druk op de knop. Doe ik ook in bepaalde delen van A'dam, behalve als er 1 of 2 honden achterin zitten. Op zich zijn ze niet erg agressief, maar in zo'n kleine ruimte wordt het territorium-gedrag zeer gestimuleerd. Merk dat wel eens als er iemand dicht in de buurt van de auto komt.
 

CaseyBasey

Actief lid
Ja, het kan met het knopje. Maar dan moet je er aan denken op momenten dat het zinvol zou kunnen zijn. Destijds werd het een routine omdat ik elke dag hetzelfde traject reed en dezelfde handelingen verrichtte. Zo'n routine heb ik helemaal niet meer dus zal ik niet meer zo gauw aan dat knopje denken.
 

Rosinfield

† In Memoriam
en sowieso niets zichtbaar in de auto leggen/laten liggen, zeker niet in A'dam. Al ligt er alleen een lege plastic zak in het zicht, ze zitten er totaal niet mee om een ruit in te slaan om de zaak even aan een nader onderzoek te onderwerpen
 

corsaar

Senior Member
Wie van ons kreeg ook een uitnodiging van verrassend SKoda ?
Ik kreeg de onderstaande aanbieding !

Als Škoda Yeti rijder én lid van VerrassendŠkoda heeft u natuurlijk een streepje voor.
Daarom nodigen wij u uit om op zaterdag 23 oktober samen met Škoda naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs in Utrecht te gaan. De dag start met een speciale ontvangst op ons hoofdkantoor in Leusden. Hierna vertrekken we gezamenlijk naar Utrecht. Er is deze dag plaats
voor 100 Yeti rijders en hun introducé. Vanzelfsprekend zijn er voor u geen kosten aan verbonden
.
 

EdK

Forumguru
@ Corsaar: Geen kosten aan verbonden, dus maw je krijgt een Km vergoeding van verrassend Sokoa ?
 

wimv

Actief lid
@corsaar: Ja, ik kreeg ook zo'n mail. Ik denk dat ze deze keer wel een selectie gemaakt hebben (op Yeti). Maar ja, zoals Trucker al zo passend wist op te merken heb je daar zonder trekhaak natuurlijk niks te zoeken (geintje). Ik zal het formulier invullen en kijken wanneer ik (helaas weer) afval. Net als alle andere keren.
 

FredV

Banned
Hierna vertrekken we gezamenlijk naar Utrecht. Er is deze dag plaats
voor 100 Yeti rijders en hun introducé. Vanzelfsprekend zijn er voor u geen kosten aan verbonden
.
Ik begrijp best dat de GL-rijders hierbuiten vallen. Ze rijden zo goedkoop...en hebben geen massavervoer nodig om de brandstofkosten te drukken....haha:):)
Wens degenen die erheen gaan, een hele fijne dag toe:)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Heb de uitnodiging ook gehad, maar heb daar niets te zoeken. Hou wel van kamperen, maar dan in de meest primitieve vorm en zeker niet met een caravan.
 

snel

Actief lid
heb mij heden aangemeld heb trekhaak / caravan ,wagen aangeschaft mede hiervoor
dus corsaar misschien op de pon dag zien we elkaar
 
Bovenaan Onderaan