Overzicht van tests / reviews

cloink

Actief lid
In de autoweek van deze week staat een vergelijk tussen de Opel Insignia en de Superb...
Iemand die dit toevallig kan inscannen voor me? Want mijn vriendin is nog altijd niet erg blij met mijn keuze voor de Superb. Zij vond nl. de Insignia zó veel meer standing hebben... :biggthumpdown:

Als ik een mooi artikeltje onder haar neus kan duwen met objectieve argumenten, dan ben ik daar ook weer van af... :D
 

MarcoO2

Forumguru
Meestal kun je het artikel via de website voor € 1,30 downloaden, maar kan 'm niet vinden. Komt misschien nog wel, het is net verschenen natuurlijk.
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb het artikel ook gelezen en Autoweek en de testrijder (lezer van het blad) kiezen allebei voor de S2.
Trouwens, vanmiddag zag ik weer een trailer op de A1 richting Pon. Met 8 S2's erop.
Trailer had platen uit CZ.
Ik dacht dat deze auto's per trein kwamen ?
 

Swiss

Actief lid
Ik heb het artikel ook gelezen en Autoweek en de testrijder (lezer van het blad) kiezen allebei voor de S2.
Trouwens, vanmiddag zag ik weer een trailer op de A1 richting Pon. Met 8 S2's erop.
Trailer had platen uit CZ.
Ik dacht dat deze auto's per trein kwamen ?

Ik woon aan de spoorlijn Antwerpen-Brussel (vanuit mijn living een prachtig zicht op de passerende treinen) en ik heb toch al 2 keer een trein met S2's zien passeren. Misschien per trein naar een aflaadpunt en dan per vrachtwagen verder?
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik woon aan de spoorlijn Antwerpen-Brussel (vanuit mijn living een prachtig zicht op de passerende treinen) en ik heb toch al 2 keer een trein met S2's zien passeren. Misschien per trein naar een aflaadpunt en dan per vrachtwagen verder?

Zou kunnen natuurlijk. Ik ging vanuit het oosten weer terug naar het westen en reed tussen Apeldoorn en Amersfoort op de A1. En dan lijkt het mij dat ze vanuit Duitsland kwamen.
Maar als ze ook vanuit Belgie komen vanuit Antwerpen naar Pon dan zullen ze verschillende aflaadpunten hebben en / of distributiecentra.
Skoda breidt uit !
Goede zaak dan. Hoe meer hoe beter.
 

Fabia

† In Memoriam
Zou kunnen natuurlijk. Ik ging vanuit het oosten weer terug naar het westen en reed tussen Apeldoorn en Amersfoort op de A1. En dan lijkt het mij dat ze vanuit Duitsland kwamen.
Maar als ze ook vanuit Belgie komen vanuit Antwerpen naar Pon dan zullen ze verschillende aflaadpunten hebben en / of distributiecentra.
Skoda breidt uit !
Goede zaak dan. Hoe meer hoe beter.

Dat vertelde mijn dealer mij een tijdje geleden. De Skoda's komen op verschillende locaties het land in.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik woon aan de spoorlijn Antwerpen-Brussel (vanuit mijn living een prachtig zicht op de passerende treinen) en ik heb toch al 2 keer een trein met S2's zien passeren. Misschien per trein naar een aflaadpunt en dan per vrachtwagen verder?

Dat zou goed kunnen, maar dan zouden er geen CZ-kentekenplaten op zitten lijkt mij. Misschien gebeurt het beiden: normale auto's per trein en bijzondere bestellingen, zoals die van Maarten_SFC :D, per vrachtwagen? :grin:
 

rkschumer

Nieuw lid
Ben zojuist gebeld door mijn dealer dat mijn S2 inmiddels is geproduceerd en dat hij in Tsjechië staat te wachten voor transport. Bij navraag blijkt dat alle S2's toch echt in Tsjechië geproduceerd worden. Ze worden geproduceerd op een identiek productiesysteem als de Audi A4...
 
Bovenaan Onderaan