Overzicht van tests / reviews

Enkhuizen

Senior Member
Hallo,

Als eerste post maar een overzichtje van tests die ik de laatste tijd heb gelezen.


Nederlands

www.auto55.be

Autotelegraaf

Auto & Mobiliteit

Autovisie

TopGear

www.autozine.nl

www.autozone.be

www.autovandaag.nl

www.autoweek.nl (met filmpje)

www.anwb.nl (crashtest)

auto.vlan.be



Engels / Anders

www.honestjohn.co.uk

www.businesscar.co.uk

www.channel4.com (foto's)

www.channel4.com (test)

news.auto.cz (foto's)

cars.uk.msn.com

www.autocar.co.uk

www.fleetnews.co.uk

www.carkeys.co.uk

www.carmagazine.co.uk

www.independent.co.uk

www.companycardriver.co.uk

www.carenthusiast.com


Ik ben niet zo'n actieve forummer maar miste een overzicht met testen en review's. Jullie hebben er waarschijnlijk nog meer, als iemand wat meer links heeft, is dit een mooie post om ze te verzamelen.

Hopelijk kan ik volgende maand ook een S2 bestellen.

Ik ga voor de 170pk dsg Elegance met business line en columbus navi, ik twijfel nog of ik een cappuchino met zwart interieur of een zwart exterieur met ivory interieur....

Heb van de week gereden in de cappuchino 170pk dsg bij pon en ik moet zeggen dat ik erg "impressed" ben. Rij nu in een 140pk golf plus dsg en deze is een stuk agressiever, luider en onrustiger. De S2 was een stuk rustiger terwijl de meter net zo snel als niet sneller naar de (al snel illegale) snelheden gleed. Ook de columbus zat hier in en samen met het elegance pakket maakte dit een heerlijke proefrit (met een warme kont... heerlijk stoelverwarming :grin:)
 

HWH

Lid
Wat een cool filmpje... Gelukkig niet weer dat standaardje clipje met de demonstratie van de wonderklep....:)
 
Vet jongens. Wij mogen blij zijn met zo'n wagen.
Het is echt schitterend.
Ik krijg ook zeer veel lovende reacties. Iedereen is onder de indruk van de afwerking, het interieur en het exterieur.
En dan hebben ze nog niet eens gereden.!. ;)
 

breef

Lid
Ik heb nog nooit gereden met de 170PK tdi dus ik ben echt nieuwsgierig, ik hoop dat ie net zo lekker pittig aanvoelt als mijn huidige 150pk vectra (die minder groot en lichter is)
 

TL@

Forumguru
Zal wel beter en sneller zijn, die 150pk in de Vectra diesel zijn meer ezels dan paarden :grin:
 

Enkhuizen

Senior Member
Ik heb nog nooit gereden met de 170PK tdi dus ik ben echt nieuwsgierig, ik hoop dat ie net zo lekker pittig aanvoelt als mijn huidige 150pk vectra (die minder groot en lichter is)

vandaag sprintje tegen golf 140pk tdi, die had flink het nakijken.... :489:
 

breef

Lid

Enkhuizen

Senior Member
ik heb ook dsg, voor mij is het hak op het gas en weg ben ik....:722:

De revieuw is een beetje dubbel, de ene keer hebben ze het over lomp, het andere mment over sportief.... geen duidelijke review. Er staat volgens mij meer phaeton dan superb in het stukje... (geen vervelende vergelijking trouwens :) )
 
Bovenaan Onderaan