Opvolger voor de Octavia

Leandro

Senior Member
Gave auto! Zelf vind ik het rood geweldig. Lekker anoniem van buiten en sportief van binnen.
Een S4 is wat verbruik betreft ook wel fijner :)


Heel veel leuke en veilige kilometers!
 

LT83

Forumguru
Gave auto! Zelf vind ik het rood geweldig. Lekker anoniem van buiten en sportief van binnen.
Een S4 is wat verbruik betreft ook wel fijner :)


Heel veel leuke en veilige kilometers!

Bedankt, ik verwacht een gemiddelde van 1 op 8 ongeveer. Alsnog pijnlijk bij de pomp, maar dat is niet anders ;)
 

Leandro

Senior Member
Gelukkig krijg je voor elke liter een grote glimlach terug! Ben echt ontzettend jaloers :dankje:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LT83

Skoda-MAN

Forumguru
Gefeliciteerd Luuk met de mooie en sportieve Audi veel plezier met al die paarden:thumbsup: het kost een paar zakken haver maar dan heb je ook wat.
 

B.Stuurder

Forumguru
Toch je 4 ringen dus. Ziet er goed uit en compleet. Voor dat geld kun je ook nog eens een Audi kopen ;). De bekleding geeft karakter aan de auto vind ik, maar smaak is persoonlijk. Veel geluk er mee en houdt de glimmende kant boven.
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

LT83

Forumguru
Toch je 4 ringen dus. Ziet er goed uit en compleet. Voor dat geld kun je ook nog eens een Audi kopen ;). De bekleding geeft karakter aan de auto vind ik, maar smaak is persoonlijk. Veel geluk er mee en houdt de glimmende kant boven.

Dankje, ga mijn best doen ;)
 

koreaan

Forumguru
Dat heb ik zeker overwogen, alleen vind ik de opties die ik nu aan het bekijken ben net wat specialer. Een R32 heb ik altijd een zwak voor gehad, met compressor of turbokit heb je dan echt iets leuks met een geweldig geluid. De RS4 B7 is gewoon helemaal een geweldig apparaat, qua uitstraling en motor niet te vergelijken met een S4 B8
Dus toch een S4 boef;)

Van harte!!
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83
Bovenaan Onderaan