Opnieuw de waanzinnige Superb 3 2.0 TSI gekocht

Bart81

Forumguru
Eindelijk de lampjes van nonkel ali ontvangen:)
Dus maar gelijk vervangen
 

Bijlagen

  • 73D0CE9C-7072-497A-9FDB-61B0FF125E3E.jpeg
    73D0CE9C-7072-497A-9FDB-61B0FF125E3E.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 114
  • C21FB70E-C187-42C7-8D10-2AFC895EB4F6.jpeg
    C21FB70E-C187-42C7-8D10-2AFC895EB4F6.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 129
  • 7DF6EAE4-28EC-4C5A-8C69-6A4BB18CE492.jpeg
    7DF6EAE4-28EC-4C5A-8C69-6A4BB18CE492.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 100

JeSko

Forumguru
Much better ! :thumbsup: mijn achteruitrijlichten moet ik ook nog doen, standaard geven die geen fluit licht.
 

Bart81

Forumguru
Voor 2€ kunde echt niet sukkelen voor 2 lampjes...
Voor 4,5€ heb je ze alle 4 (2 richtingaanwijzer, 2 achteruitrijlichten)
:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Geen melding is makkelijker haalbaar op een Superb van de nieuwe generatie, bij mijn Superb MK2 geeft al wat LED is canbus foutmelding, die is niet echt voorzien voor LED. Heb momenteel melding Mistlampen L+R en nummerplaatverlichting, moet het nog laten coderen, maar het stoort me niet echt meer.
 

JeSko

Forumguru
@Bart81

Neen geen weerstanden op mijn auto, deze worden veel te heet, ik weet dat velen het hier, succesvol zelfs, wel doen, maar ik waag me er niet aan.
 

paul_32

Nieuw lid
Prachtige wagen!! Heb er zelf ook even naar gekeken om zo'n eentje uit Duitsland te halen.
Maar gezien de huidige beperkingen is het niet heel handig om daar nu naar toe te gaan.
Bij de RDW zijn de wachttijden nu ook een stuk langer dus vandaar de beslissing om er eentje in NL te kopen.
Kwam alleen geen geschikte tegen die binnen mijn budget paste dus vandaar dat het een 1.4 TSI is geworden.

Maar wat een bom van een auto! Top.



De superb komt ook uit duitsland, Zoals al enkele keren gedaan gekocht bij een duitse dealer. Door mijn slechte voorbereiding heb ik niet in de gaten gehad dat de spelregels in D en Nl wat gewijzigd waren. Mede natuurlijk door de crisis. ....... omdat het moeilijk wachten is met een nieuwe superb op de oprit gekozen om de import te laten verzorgen door dasimport.nl De RDW papieren hebben ze binnen enkele dagen omdat de keurder daar vrijwel dagelijks op het terrein komt. alles netjes en vlot geregeld. De auto werd voor een klein bedrag zelfs bij mij thuis opgehaald en weer gebracht. Deze keer geen besparingen kunnen doen maar wel de auto voor de deur die ik wilde....
 

JeSko

Forumguru
Staat mega, maar de auto schreeuwt om een verlaging ;) gaat ie je alleen maar meer instant happiness van geven, rijd veel beter en sportiever. :)
 

Bart81

Forumguru
Vindt het alleen beetje zonde van het adaptieve onderstel. Dan heeft dat niet veel functie meer denk ik...
 

marwin

Forumguru
Mooi wagen hoor.. Misschien is wel zo'n superB 2.0 TSi 4X4 voor mij eens de opvolger van mijn huidige o3 RS.
 

JeSko

Forumguru
Ik was geen voorstander ( niet dat dat wat uitmaakt :D ) maar het staat netjes, ik dacht dat het grover ging ogen, zo'n beetje té, maar dit is subtiel, erg mooi zo! :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan