Oplossing voor het spiegelmysterie

FredV

Banned
@frieteboer, ja, in de versie die je via de link vindt, staan inderdaad verkeerde gegevens. Ik heb dat geruime tijd geleden al aan Pon/Skoda gemeld, en ben erover teruggebeld door Pon. Als de versie die nu bij de delaer ligt, nog dezelfde fout bevat, dan weet ik niet waarmee Pon/Skoda bezig is. Hoe betrouwbaar is dan de overige informatie, ook qua opties????
 

paulus474

Senior Member
Weet iemand wat alleen een passagierszonneklepje met spiegeltje zou kosten (geen idee of ik deze prijs al ergens eerder heb gezien :smiley29:)?
Thnx!
 

NielsW

Lid
En als je ze perse wil hebben kun je beter de gordijn airbags erbij nemen. je bent immers al op de helft van de kosten ;)
 

woozie

Actief lid
spiegelmysterie heropend

vrienden,


afgelopen woensdag de GL opgehaald... met spiegeltjes en handgrepen, zonder gordijnairbags!
misschien dat het model 2011 (die nu wordt geleverd) standaard de spiegeltjes en handgrepen heeft?
 

woozie

Actief lid
optie's:

klein lederpakket
maxi-dot
carkit
armsteun
dakreling
climatronic
mdi
multi func. stuur

(en achteraf: trekhaak, zonnebrilvak, opbergvakken in kofferbak, opbergvak onder voorstoel)

niks wat logisch is in combinatie met de spiegels en handgrepen..
(niet dat het met gordijnairbags wel logisch is :) )
 

PC-fre@k

Banned
Klinkt inderdaad als een mazzeltje, de dealers die ik gesproken heb waren hier in ieder geval niet van op de hoogte. Gefeliciteerd met je GL!
 

GJS

Senior Member
Woozie, heb jij een gekoeld onderste dashboardkastje of zit er nu een dop i.p.v. van een draaiknop, er werd ergens in een draadje beweerd dat dit bij de nieuwste modellen zo zou zijn.
 

NielsW

Lid
Gertjan,

Dat was ik die dat beweerde maar die info kwam van een (wederom) slecht geïnformeerde dealer.
Iedereen die fullclimatronic heeft, die heeft ook ook een gekoeld vakje.
 

woozie

Actief lid
jup,...

het dashboardkastje is gekoeld.
(ook ik ging er eerst vanuit dat dat niet meer zo zou zijn, dus dat was ook een meevaller..)
 

GJS

Senior Member
Dacht dat ze misschien toch aan het wijzigen waren geslagen want ik heb ook een GL modeljaar 2011, maar jij hebt denk ik gewoon geluk dat je handgrepen en spiegeltjes erbij hebt gehad, heb je toch niet ook per ongeluk die airbags erbij gehad?
 

woozie

Actief lid
euhm... hoe kom ik daar achter..? door het uit te proberen? :):):)

nee, ik heb geen gordijnairbags.
 

FredV

Banned
vrienden,


afgelopen woensdag de GL opgehaald... met spiegeltjes en handgrepen, zonder gordijnairbags!
misschien dat het model 2011 (die nu wordt geleverd) standaard de spiegeltjes en handgrepen heeft?
Ik zal woensdag kijken, ben benieuwd of mijn uitvering ze ook heeft.
 
Waarschijnlijk zullen alle modellen na de zomervakantie in de Skoda fabriek uitgerust zijn met spiegels in de zonneklep.

Ik heb mijn auto 17 april besteld en 25 augustus opgehaald. Voorzien van handgrepen, spiegels in de zonneklep. Geen gordijnairbags als optie genomen !

Overige opties (misschien is er een link) : Bluetooth, MaxiDot, Klein leder, climatronic, electrische achterruiten, Metallic lak, dakbeugels.
 

PC-fre@k

Banned
Dat zou balen zijn, ik hoef helemaal geen gordijnairbags maar omdat ik toch graag de handgrepen en tenminste een spiegeltje voor de bijrijder wilde toch maar overstag gegaan...
 
Bovenaan Onderaan