Opgave skodaforum lente meeting op 27 april 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

skodaboy

Forumguru
vroeger toen ik nog met m'n uitgebouwde 01 reed,was ik bij zo'n tuning-club...:grin:

voor mij is dit de eerste skoda-meeting,maar ik vermoed dat dit in grote lijnen hetzelfde zal zijn.. (mooie wagens,sfeer,gezelligheid enz..):xyxthumbs:

Ridley

Forumguru
Had er graag bij geweest ware het niet dat ik dan onderweg ben richting het Gardameer met de Faab. Have fun!

Cordoba

Forumguru
Wat extra info/tipje van de sluier: de geplande route van Gorinchem naar Houten is 45 km, en zou volgens de routeplanner 65 minuten kosten (excl. stop onderweg voor een foto). Overigens geen extra kilometers voor de fotolocatie, alleen wat extra tijd. De beoogde fotolocatie zijn we toevallig tegengekomen bij het voorrijden van de route.

@Ridley: een kleine omweg langs de forummeeting zit er niet in? :winkie:

skodaboy

Forumguru
ah zo,wel dat is goed..ik vroeg mij al af,of er al een nieuwe fotolocatie was gevonden..:xyxthumbs:

ik verheug me steeds meer en meer op deze dag...:super:

wimpie190

Nieuw lid
ik ben nieuw hier maar het lijkt me leuk

Hallo forumleden hieronder staat het dagprogramma, dat voor jullie in elkaar is gezet, voor de komende meeting !!!!

-----------------------------------------------------

DAGPROGRAMMA

3hdtt.jpg

10:15 - Skoda dealer Auto Ames heet ons van harte welkom met een bakje koffie of thee en iets lekkers, op zijn locatie, te Gorinchem.
http://www.auto-ames.nl/contact/vestigingen/auto-ames-gorinchem-skoda/

10:30 - Welkoms woord, Skoda Ames en het team van Skodaforum.nl

10:40 - Vervolgens uitleg route.

10:45 - Aansluitend is er de ruimte om elkaars auto's te gaan bewonderen, om vragen aan Skoda Ames te stellen, de nieuwe Rapid en Octavia te bekijken en om eventueel wat VAGCOM aanpassingen te doen, dzv Antera.

344tkyt.jpg

11:30 - Klaar maken voor de route naar Houten.

11:45 - Rijden naar Houten via een pittoreske route, inclusief foto moment.

13:15 - In Houten zijn wij welkom voor een bezoek aan de de NAMAC beurs in het Expo Center te Houten.

2cpoxhu.jpg

Al meer dan 25 jaar lang organiseert de NAMAC zesmaal per jaar een beurs voor miniatuurauto's, boeken en folders.
De beurs in Houten behoort met ruim een kilometer tafellengte en meer dan 4000 bezoekers tot de grootste van Europa op dit gebied.
Tafelhouders uit Nederland, België, Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland, Tsjechië en nog enkele andere Europese landen zijn hier aanwezig, zodat er voor iedere verzamelaar wel iets te vinden is.
De toegang voor de beurs kost € 5.-,

2nvtkp1.jpg

15:00 - Einde NAMAC Beurs, aansluitend verzamelen op de parkeerplaats

15:15 - Napraten, eventueel weer ruimte om, wat VAGCOM aanpassingen te laten uitvoeren dzv Antera.

15:30 - Afsluiting meeting, eventueel verplaatsen naar een locatie waar wat gegeten kan worden voor de deelnemers die nog ver moeten rijden naar huis.

Zoals jullie kunnen lezen een leuke dag met veel te zien. Jullie hebben tm 25 april
om jullie in te schrijven en dat kan gewoon aangegeven worden in dit topic.
Ik hou een lijst bij van wie er komen, we hebben een maximum gesteld op 50 auto's
Bij een opgave van meer dan 50 gaan we met een reservelijst werken, de ovb'tjes moeten voor 21 april opgeven of ze komen of niet, weten ze dat niet voor die tijd dan kunnen mensen van de reservelijst doorschuiven naar de definitieve lijst.

1. Hetzer_Citigo / 1 deelnemer
2. ERTROMP_OctaviaII Combi / 1 deelnemer
3. RefleCs_FabiaII Combi Scout / 2 deelnemers
4. Supersjors_OctaviaII / 3 deelnemers
5. Corne de Kluiver_Superb 3.6 FSI 4x4 / 2 deelnemers
6. Cordoba_FabiaI Combi / 1 deelnemer
7. ZeroNRG / Skoda Octavia 2 FL HB / 2 deelnemers
8. DJMShell_FabiaII Combi GL / 2 deelnemers
9. Tdi_dsg_SuperbII / 1 deelnemer
10. Skodaboy_OctaviaII Combi_ 4x4 / 2 deelnemers
11. Fabiatsi_FabiaII Combi/ 2 deelnemers
12. Piair1982_FabiaII Combi / 1 deelnemer
13. Fabia_Citigo / 1 deelnemer
14. Antera_Skoda OctaviaI RS / 1 deelnemer
15. Chatslet_FabiaII Combi / 1 deelenemer
16. Rikusples_Citigo / 1 deelnemer
17. Kensel_OctaviaII / 1 deelenemer
18. Sportline_FabiaI Combi / 1 deelnemer
19. Schoonvader Sportline_FabiaI Combi / 1 deelnemer
20. Sparkie_OctaviaII Combi / 1 deelnemer
21. Kensei_Citigo / 2 deelnemers
22. Bothje_Roomster / 1 deelnemer
23. MennoW_SuperbII / 1 deelnemer
24. M1K3RsZ_FabiaI / 2 deelnemers
25. Maarten2xrs_OctaviaI RS WRC/ 2 deelnemers
26. RayDelft_SuperbII Combi / 1 deelnemer
27. KeyserSoze_OctaviaII RS / 2 deelnemers
28. Mhens_FabiaI Combi / 2 deelnemers
29. MichelSchreurs_Citigo / 1 deelnemer
30. Pizzaboer_FabiaII / 2 deelnemers
31. wimpie190_octavia/2 deelnemers
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.

Onder voorbehoud:

1. Nikooos_Citigo / 1 deelnemer
2. Gerke_FabiaII Combi / 1 deelnemer
3. Cyberbob_SuperbI / 2 deelnemers
4. Ingebakermans_Citigo / 1 deelnemer
5. Vader Sportline_Citigo / 1 deelnemer
6. Octavia user1970_OctaviaII / 1 deelnemer
7.
8.
9.
10.

wimpie190

Nieuw lid
ik weet niet of ik het goed heb gedaan bij deze doe ik het nog maar een keer

het lijkt me leuk om mee te gaan op deze dag

skodaboy

Forumguru
het is een mooi dagprogramma..het zal ook wel een leuke dag worden,nu maar hopen dat de weer goden er ook zo over denken.. :grin:

voor mij is dit de eerste skoda- meeting en meteen ook één van de verste meetings (370km in totaal) die ik meedoen..:xyxthumbs:

Hetzer

Forumguru
Er worden nog a-4 tjes gemaakt met je forum naam, die je dan aan de binnnezijde van je achterruit kan plakken

Cordoba

Forumguru
Overigens, is al een paar meetings gezegd dat het jammer was, dat een onbekende niet te vinden is als ie niet bij z'n auto is, misschien iets van een naamplaatje voor de personen?
(misschien heeft er iemand nog een doos badges liggen waar nickname/voornaam op kunnen?)

Ik ben verder met de routebeschrijving bezig, en moet nog even overleggen met Hetzer, hoe we het precies aan gaan pakken dat mensen vooraf de route in hun navigatiesysteem kunnen zetten. Eerst even de route klaarmaken voor de papieren versie.

djmshell

Senior Member
@ cordoba,

ik ben erg bekend met het de garmin navigatie systemen. dus mocht je nodig vinden wil ik best de route maken voor mensen die garmin gebruiken.. (ik zet nogal wat motor routes uit) ik hoor het wel mocht het nodig zijn.

Cordoba

Forumguru
Michel, hou ik in gedachten, dan overleggen we wel even per PM/email en krijg je de gegevens van mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan