Opel Omega V6 - 1995 "The European 5000-editie"

Desperado

Forumguru
Ja leuk hè. Maar daar heb je hier niks aan, of je moet er 1 willen importeren en dan aan de verkeerde kant van de auto willen zitten.
Dat is wel om te bouwen. Ik ken een Peugeot importeur die dit dagelijks doet met geïmporteerde Peus. Schijnbaar is er genoeg aan te verdienen om dit te doen.
 

EdK

Forumguru
Maar lichtbalk moest er wel af ?
Maar stikkers police mogen wel blijven zitten ?
 

dn-co

Actief lid
Dat wordt genieten!
Ik heb een aantal jaartjes geleden ook een Omega 2.5 V6 mogen bezitten.

Ondanks dat ik nu met heel veel plezier kilometers vreet in mijn 24 jaar jongere Superb, denk ik nog vaak met weemoed terug aan die zijdezacht schakelende automaat i.c.m. die koppelrijke 6 cilinder......
upload_2020-2-24_21-5-7.png
 

MarcoO2

Forumguru

Bijlagen

  • upload_2020-3-12_9-42-33.gif
    upload_2020-3-12_9-42-33.gif
    43 bytes · Weergaven: 11

MarcoO2

Forumguru
Langzamerhand wordt het wel steeds spannender of ons avontuur door kan gaan. Vooralsnog is het event niet gecancelled, en her en der worden de maatregelen steeds meer versoepeld, dus we houden hoop ;)

De tussenliggende tijd hebben we in ieder geval besteed om een maatwerkhoes te laten maken om over de lichtbalk met zwaailichten te kunnen doen. Hopelijk stemt dat de dienders wat meer tevreden :D


8f94a034-0452-4c30-8593-d593a4219ce9
by marcoeoscanon, on Flickr


a293cef1-66f4-495a-b066-06c6000fdec7
by marcoeoscanon, on Flickr
 

Timmer

Donateur
Leuk, heel leuk :)
Die rally ziet er ook leuk uit trouwens :tegek:

Pas op met die zwaailichten. In België is 'imitatie van de poltie' strafbaar, en voorwerpen gebruikt om een strafbaar feit uit te voeren kunnen in beslag genomen worden (gsm, auto's, werktuigen,...) en in worst case verbeurd verklaard worden.

en GTA5 speelt zich af in San Andreas, Liberty City was een PSP game dacht ik?
 

MarcoO2

Forumguru
Leuk, heel leuk :) Die rally ziet er ook leuk uit trouwens :tegek:
Dank!
Pas op met die zwaailichten. In België is 'imitatie van de poltie' strafbaar, en voorwerpen gebruikt om een strafbaar feit uit te voeren kunnen in beslag genomen worden (gsm, auto's, werktuigen,...) en in worst case verbeurd verklaard worden.
I know, vandaar de hoes die evident anders is dan de politie-lichtbalken. Ook de stickers met "POLICE" mogen niet in Belgie, daar komen magneetstickers met #4crimestoppers overheen ;)
en GTA5 speelt zich af in San Andreas, Liberty City was een PSP game dacht ik?
Shoot me, ik heb nul komma nada verstand van games, praat slechts na wat me verteld werd ;)
 
Bovenaan Onderaan