Op zoek naar een O3, 1.2 TSI 1.4 TSI

EdK

Forumguru
de km stand teruggedraaid.
Schijnt in duitsland ook niet verboden te zijn.
Klopt ze mogen daar sjoemelen met software........:koffie:

Maar het terugdraaien van de standen is een bekend verhaal hoor met wagens uit D.
Hier is het wat minder makkelijk ,maar zal ongetwijfeld ook gebeuren voor ze naar buitenland vertrekken...
 

Willem-R

Senior Member
Ja i.d.d in dat stukje staat dat het strafbaar is.

Maar het zou kunnen, ik ging alleen uit van de stukjes in de diverse kranten, die dat schreven.
En die kunnen het fout hebben natuurlijk, maar neem even aan dat ze het wel uitgezocht hebben.

In dat stukje schrijven ze zelfs over 1 op 3 auto's.
En als ik het goed lees, het is strafbaar, maar je moet er wel zelf als koper achteraan.
 

Bakboord1

Forumguru
Ja i.d.d in dat stukje staat dat het strafbaar is.

Maar het zou kunnen, ik ging alleen uit van de stukjes in de diverse kranten, die dat schreven.
En die kunnen het fout hebben natuurlijk, maar neem even aan dat ze het wel uitgezocht hebben.

In dat stukje schrijven ze zelfs over 1 op 3 auto's.
En als ik het goed lees, het is strafbaar, maar je moet er wel zelf als koper achteraan.

Dat stukje onlangs in de krant is gebaseerd op een “onderzoek” van 10 jaar terug van de Adac. In de comments op autoblog.nl is dat artikel met andere onderzoeken fors onderuit gehaald. Conclusie was dat het in Duitsland niet slechter was dan in Nl of B. Wel is export een uitgelezen kans voor tellerfraude. Als je m zelf koopt in D en bij voorkeur bij de dealer weet je wat je krijgt.
 

Willem-R

Senior Member
@Kanerr, ja redeijk, door omstandigheden nog niet echt veel gereden, wel veel bezig geweest met uitzoeken hoe ik het beste mijn muziek kan afspelen.
Maar algemene indruk is ja rijd wel goed, wel minpuntje vindt ik, met achteruitkijkspiegel, lijkt uitzicht achter door relatief kleine achterruit en wat dikker spijlen, toch wel stuk minder, als dat ik gewend was.
 
Bovenaan Onderaan