Op naar de volgende!

MarcoO2

Forumguru
... en het word de Peus 308 GT in de verschrikkelijk mooie groene kleur..........
Ik zat inderdaad heel erg op die mooie groene kleur, maar nadat ik 'm in het parelmoer-wit heb gereden ben ik qua kleur om, denk ik ;)

hd-une-semaine-au-volant-de-la-peugeot-308---nos-photos-de-la-compacte-hybride-rechargeable.jpg

hd-une-semaine-au-volant-de-la-peugeot-308---nos-photos-de-la-compacte-hybride-rechargeable.jpg


hd-une-semaine-au-volant-de-la-peugeot-308---nos-photos-de-la-compacte-hybride-rechargeable.jpg



hd-une-semaine-au-volant-de-la-peugeot-308---nos-photos-de-la-compacte-hybride-rechargeable.jpg



hd-une-semaine-au-volant-de-la-peugeot-308---nos-photos-de-la-compacte-hybride-rechargeable.jpg
 

Kanerr

Forumguru
Knappe auto zo zeg! Ik zie ze, als ik ze zie, in een zo goedkoop mogelijke lease uitvoering en dat is dan wel weer echt lelek.

Dit is knap! Maar ik zou ook voor de groene gaan. Zwart interieur dan wel, of wit :D
En als het een witte wordt, een blauw interieur. Dat is knap zeg!
 

Tees

Donateur
Ik vind t een mooie wagen hoor, die Peus. Alleen die draculatanden, daar kan ik maar niet aan wennen :nono:

Parelmoerwit is altijd wel een mooi subtiele kleur, m'n ouders hebben een Tiguan in zo'n soort kleur, staat m ook goed.
Blauw leer...mmm, weet t niet. Ik ben sowieso geen leer-fan, geef mij maar mooi antraciete stof.
 

Tees

Donateur
Die kan je dan ook vast niet leasen bij de LM van Marco Ed ;)

Waarom heeft de LM moeite met rood eigenlijk? Vroeger waren die rode unilakken natuurlijk prut, maar dat is toch allang niet meer zo? Of heeft rood een lagere verkoopwaarde? Maar dan zou blauw leer ook niet moeten mogen :tongue:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

MarcoO2

Forumguru
Waarom heeft de LM moeite met rood eigenlijk? Vroeger waren die rode unilakken natuurlijk prut, maar dat is toch allang niet meer zo? Of heeft rood een lagere verkoopwaarde?
Beide. Volgens Van Mossel hebben ze nog steeds bovenmatig veel issues met verkleurende rode lak, maar het voornaamste is de slechte herplaatsbaarheid van de auto.
Maar dan zou blauw leer ook niet moeten mogen :tongue:
Fingers crossed dan maar ;) kan eventueel altijd nog voor zwart kiezen. Maar da's zo donker...
 

sitechris

Donateur
Ik vind auto mooi in eigenlijk elke kleur. Blauw leer twijfel ik over. Wel erg smaakgevoelig. Kan nu mooi zijn, maar wellicht dat je het over 2 maanden zat bent.
 

MarcoO2

Forumguru
Zie ik vandaag de nieuwe Opel Astra rijden... man, dat is ook wel een gave auto geworden. Onderhuids grotendeels identiek aan de 308, ook nog. Nog een optie om te bekijken erbij ;)

1196431-q2f6a9wyqw-whr.jpg


1196437-3vr8yysm8s-whr.jpg


1203847-kifgrcx0yi-whr.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Het interieur dat je daar toont is wss van een conceptcar. Als je het definitieve ontwerp ziet, is het een stuk minder spannend.
IMG_2600.jpeg

Ik vind de Astra niet echt geslaagd. Het lijkt mij een oud design met een nieuw sausje erover. ze hebben er een nieuwe retro-design wagen van willen maken maar imo geen geslaagd design. Dan veel liever de Peugeot.
 

JeSko

Forumguru
Eens met @leon-cupra , deze vind ik echt ronduit lelijk, al die Opels zijn tegenwoordig zo afgevlakt, plat op plat op plat, zit niets van mooie lijnen in ze lijken haast op een kapblok ontworpen. Peugeot all the way in deze.

Maar jij moet hem mooi vinden natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Hmmm, de achterkant vind ik wel mooi, de voorkant idd een beetje te vlakkerig. Interieur kan me ook niet bekoren. Maar: wél een mooi kleurtje in dat blauw ;)
 
Bovenaan Onderaan