MarcoO2
Forumguru
Mijn huidige Golf is inmiddels alweer ruim vier jaar oud, en heeft nog een klein jaar te gaan. Met de huidige levertijden in mijn achterhoofd wordt het dus tijd om me te oriënteren op de opvolger. Na 2 Skoda Octavia,s een Seat Leon ST en mijn huidige Golf Variant is rondkijken in de VAG-stal natuurlijk logisch, maar ik beperk me daar niet toe. Er is meer leuks op de markt momenteel. En de VAG-trend om zoveel mogelijk in één touchscreen te stoppen bevalt me niet.
Mijn auto functioneert enerzijds als een rijdend kantoor, en daarnaast als veelzijdige gezinswagen. Mijn minimale uitgangspunten zijn:

Een auto kiezen is uiteraard nogal persoonlijk, maar toch is de vraag natuurlijk: wat zouden jullie adviseren, en waarom? Heb ik auto’s afgeschreven die ik juist eens zou moeten bekijken?
Ik ben heel benieuwd welk model en welke uitvoering/ opties jullie zouden kiezen. De € 45.000,00 hoeft niet per sé op, overigens, maar is wel een harde grens.
Kom maar op
Mijn auto functioneert enerzijds als een rijdend kantoor, en daarnaast als veelzijdige gezinswagen. Mijn minimale uitgangspunten zijn:
- Station-uitvoering;
- Benzine of hybride, geen diesel of EV;
- Automaat;
- Goede stoelen (sportstoelen of een AGR-achtige stoel);
- Een beetje leuk aangekleed met zaken als LED, achteruitrijcamera, stoelverwarming, fatsoenlijk navigatie- en audiosysteem, regensensor en dergelijke;
- Maximale waarde € 45.000,00.
- Skoda Octavia;
- Seat Leon;
- Volkswagen Golf;
- Peugeot 308;
- Toyota Corrola;
- Ford Focus
- Opel Astra
- Kia Ceed
- Citroen C4;
- Kia Niro;
- Volkswagen T-Roc;
- Skoda Karoq en Kamiq;
- Ford Puma;
- Seat Alteca;
- Opel Crossland;
- Peugeot 2008/ 3008/ 5008;
- Renault Megane;
- Audi A1/ A3/ Q2;
- En een heel rijtje EV’s.

Een auto kiezen is uiteraard nogal persoonlijk, maar toch is de vraag natuurlijk: wat zouden jullie adviseren, en waarom? Heb ik auto’s afgeschreven die ik juist eens zou moeten bekijken?
Ik ben heel benieuwd welk model en welke uitvoering/ opties jullie zouden kiezen. De € 45.000,00 hoeft niet per sé op, overigens, maar is wel een harde grens.
Kom maar op