Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

leon-cupra

Forumguru
Pfff wat een miserie. Twee gevallen op zo een korte tijd. Hoeveel malchance kan je hebben ….

Vroeg mij eigenlijk af of je de wagen niet aan de andere kant van de straat kan zetten? Is natuurlijk veel te laat , maar t valt wel op dat de ongevallen altijd langs jouw kant van de straat gebeuren.
 

SuperBeeb

Forumguru
Dronken idioten en blindelings rijdende bestuurders trekken zich er vast niets van aan of je links of rechts van de weg staat :banghead:

@JeSko Wederom sterkte:wavecry:
 

LT83

Forumguru
Via rechtsbijstand vervolgschade verhalen op de tegenpartij is altijd een mogelijkheid.
Dan kun je ook gewoon een vervangende auto huren indien gewenst. Ik zou daar eens aankloppen, er vanuit gaande dat je die hebt. uiteraard. Sterkte met alles!
 

leon-cupra

Forumguru
Dronken idioten en blindelings rijdende bestuurders trekken zich er vast niets van aan of je links of rechts van de weg staat :banghead:
Neen, idd niet maar aangezien het twee keer op dezelfde plaats is en je niets hoort van beschadigde auto’s aan de linkerkant van de baan lijkt het mij “veiliger” om de wagens langs de linkerkant te parkeren. Kan puur toeval zijn uiteraard.
 

JeSko

Forumguru
Ben alvast aan het tellen geslagen, carrossiewerk alleen al zal toch weeral snel 5k zijn, aangezien de binnenzijde deurrand ook omgeplooid is, dan ga je nog schade hebben over de gehele flank die extra kost plus de spiegel die stuk is, dan mag er al niets meer aan de ophanging schelen of het is gewoon een totall loss. De marktwaarde van deze jongens draait nog steeds tussen 11.000 voor een low spec hoge km stand exemplaar tot 15 k voor een high spec met lagere km stand, vanaf 55% herstellingskosten van de dagwaarde kunnen ze hem al totall los verklaren. Daar zit je met dit soort auto sneller aan dan met de VRS.

Heb de burgemeester een mail geschreven, krijg je een vrij standaard antwoord terug en dat ze het gaan aanpakken met een nieuw mobiliteitsplan, de link zat erbij, niks wat ik al niet wist, schiet je niks met op.

Ik durf op dit punt wedden dat als ik hem links parkeer ze er links op knallen, tis gewoon niet aan ons besteed. Vrouwke zij net al, als dit alles ooit achter de rug is auto's verkopen en een oude barrel voor de deur, moet zeggen dat dat op dit moment aanlokkelijk klinkt.
 

leon-cupra

Forumguru
Kzou zeggen: keuken uitbreken, garage uitbreiden , twee wagens in de garage en iedere dag uit eten (vrouwtje zal wel akkoord zijn : geen eten meer maken , geen afruim, geen afwas) ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Ander huis zal niet percé goedkoper zijn. Uit info van Jefrey uit bepaalde reacties betaalt hij maandelijks een redelijk bedrag. Ga je nu een huis zoeken in een rustige buurt met eigen oprit zal je aanzienlijk meer betalen (zijn dan ook gegeerde woningen). De huidige woning verkoop je wel met een meerwaarde maar die meerwaarde ben je weer kwijt aan de nieuwe woning en wss mag je daar ook een smak geld extra aan bijleggen. Dus lening een stukje hoger. Minder in de maand over, minder “comfortabel leven”.

Ik zou toch een deftig zien om 1 wagen echt in de garage te krijgen. Is toch al 1 zorg minder.

Ps, mijn vorige reactie was ook maar een kluchtje hé
 

leon-cupra

Forumguru
Denk als iemand met 70-80 tegen zo een betonblok rijdt en jouw wagen staat er vlak achter , deel je nog steeds in de brokken. gemeente zal dit ook nooit toestaan omwille van de veiligheid van die dommerikken. Dezelfde snelheid tegen die betonblok, kans hele groot op ernstige verwondingen en in het slechte geval doden.
 

1983jeroen

Forumguru
Scheelt het in premie veel met all-risk verzekeren?
Heb je nu niets aan, maar in de toekomst toch nog maar eens serieus overwegen.
Neemt een hoop zorgen weg.

Heb zelf ook nog een no claim bescherming. Dan hoef je je helemaal niet druk te maken als er eens iets gebeurt, eigen schuld of niet
 

JeSko

Forumguru
Ik kan niet all risk verzekeren, auto's zijn te oud. Er zijn wel speciale verzekeringen voor speciale auto's die in waarde stijgen, zo'n auto's hebben wij niet. Ik kan een mini omnium nemen, maar dat is amper verschill ( verzekerd tegen brandschade stormschade bv ) met een gewone burgerlijke aansprakelijkheids verzekering (ba) .
 

EdK

Forumguru
Zat net dat ik het las aan het spreekwoord 3x scheepsrecht te denken.
Positief gedacht zou je nu er van verlost zijn..............
Maar in die straat met die achterlijke guppen die er doorheen crossen garandeer ik niets.. !!!
Als ik jou was dan zou ik niet eens me fiets voor de deur parkeren, zijn ze er toe in staat om daar het achterwiel ook vanaf te rijden...

Maar kan zeer goed begrijpen dat het huilen jullie nader staan dan het lachen.... hier kan je het positieve niet meer vanaf zien !
Je breekt dan wel geen botten, maar geestelijk breek je volgens mij wel even erggggg hard...
Tsja makkelijke woorden van mijn kant, hou je taai en sterkte en succes met deze afhandeling dan maar weer.....
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan