Ontbrekende achterklep spoiler Dynamic pakket op de combi

Flem_nl

Forumguru
In het dynamic pakket zitten er helaas enkel voor de dorpellijsten. Als je het als accessoire besteld dan is het wel een set van 4!!! :banghead::banghead::banghead:
 

rdrummen

Senior Member
In het dynamic pakket zitten er helaas enkel voor de dorpellijsten. Als je het als accessoire besteld dan is het wel een set van 4!!! :banghead::banghead::banghead:
Bij de mijne blijkbaar ook alleen bij de voordeuren, zeer slechte zaak! :mad:
Hoe krijgen we nu lijsten bij de achterdeuren, alsnog een 4-delige set als accessoire aanschaffen? Ik dacht het toch niet he PON!! :fool:
(PS: volgende week is het eindelijk zover..)
 
Het valt mij op dat zowel in de prijslijst van 01 juli 2013 als de nieuwe prijslijst van 01 november 2013 (zowel standaard als businessline prijslijst) bij het Dynamic-pakket de spoiler genoemd wordt op de combi. Dit kan toch geen drukfout meer worden genoemd.
 

Flem_nl

Forumguru
@majo-03, daar heb je zeker gelijk in. Maar daar geeft PON altijd weer een eigen draai aan en vis je als koper achter het net! Wel slecht dat het nog altijd niet is aangepast!
 

Edwin1969

Actief lid
Het valt mij op dat zowel in de prijslijst van 01 juli 2013 als de nieuwe prijslijst van 01 november 2013 (zowel standaard als businessline prijslijst) bij het Dynamic-pakket de spoiler genoemd wordt op de combi. Dit kan toch geen drukfout meer worden genoemd.

Wat ongelooflijk dom van Pon na het rumoer van de afgelopen tijd over dit onderwerp !

Ben overigens nog steeds bezig om de spoiler te krijgen, gaat waarschijnlijk lukken, dus :yeehaa:
 

Klaasje

Forumguru
op de nieuwe prijslijst staat ook geen Front assyst meer als standaard bij Elegance , maar bij opties kun je het niet selecteren voor de Elegance dus kun je ervan uitgaan dat het toch standaard is :-)

Zal wel allemaal copy/past fouten zijn.
slecht van PON dat dit allemaal niet klopt
 
Ik ben vandaag gebeld door de dealer met de volgende mededeling over mijn bestelling:
- Dynamic-pakket is ZONDER achterspoiler;
- Front-assist zit er NIET standaard op.

Schijnbaar hebben de eerste OC3's Front-assist ook niet standaard, is daarna een productieserie geweest met, en is het in de huidige productieserie zonder. Dit heeft volgens de dealer te maken met sterk oplopende levertijden door Front-assist. (klinkt alsof de fabrikant niet kan leveren aan Skoda-fabriek).
 

Rick

Senior Member
Dat is mooi balen. En genaaid door een lange levertijd en daardoor ook geen FA (en geen grotere dakspoiler en geen leer achter op de voorstoelen).
 

Maik

Actief lid
Dat is mooi balen. En genaaid door een lange levertijd en daardoor ook geen FA (en geen grotere dakspoiler en geen leer achter op de voorstoelen).
Pffff.... zo is het toch niet mogelijk een auto te bestellen.... Mijn lease maatschappij wordt helemaal gek van mij, want als dat is, gaat er zeker weer een wijziging komen in mijn bestelling....
 

Niels

Actief lid
Dan heb ik een speciaaltje denk ik; zowel FA alsook leer achterop de voorstoelen (maar geen Dynamic pakket).
Overigens is het leer achterop de stoelen wel doorberekend a € 50,- (terwijl dit standard was ten tijde van de bestelling).
 

Rick

Senior Member
Ach wie weet krijgen we in December wel iets anders gratis wat de VW magazijnen over hebben. Wie weet hebben ze nog een paar overgeproduceerde verwarmde voorruiten.
 

VWim

Forumguru
Front assist is nooit standaard geweest, het is onderdeel van het Elegance Businessline pakket. Dat blijkt nog steeds uit de brochure. Bij Adaptive Cruise Assistant wordt het inclusief FA genoemd voor de Amition en exclusief voor de Elegance.
 

Rick

Senior Member
Ik weet het niet VWim. In de folder staat bij verschillen EBL vs ABL geen FA. En als de dealer van Majo-03 dat zegt, dan kan dat toch wel kloppen. Misschien zijn de optielijsten nog niet up-to-date. Op een plek in de brochure staat iig een fout. Vraag is nu waar.
 

Bijlagen

  • fa.jpg
    fa.jpg
    167,3 KB · Weergaven: 27
Bovenaan Onderaan