Ontbrekende achterklep spoiler Dynamic pakket op de combi

isonic125

Actief lid
Na overleg met regiomanager van Pon komt er vanuit Pon een voorstel op korte termijn. Ben dus benieuwd wat ze gaan voorstellen....

To be continued.

Waarschijnlijk dat zij de montage kosten betalen en jij de rest :pieker:
Sorry voor mijn negatieve reactie maar heb niet zo'n vertrouwen.
 

Edwin1969

Actief lid
Waarschijnlijk dat zij de montage kosten betalen en jij de rest :pieker:
Sorry voor mijn negatieve reactie maar heb niet zo'n vertrouwen.

Nog even geduld en dan weet ik hopelijk wat meer. Het zou Pon sieren als zij dit netjes oplossen, aangezien de fout bij hun ligt en niet bij de dealers.
 

rdrummen

Senior Member
Nou, mijn dealer is het met ons eens en vind het niet kunnen, we gaan het in ieder geval ook nog bij PON aankaarten, kijken wat daar uit komt. Mijn dealer doet in elk geval goed zijn best, vind ik. :thumbsup:
 

Flem_nl

Forumguru
Krijg toch stiekem de indruk dat wij als kopers pech hebben in de ogen van PON. 't is dat alles wat fout kon gaan ook daadwerkelijk mij is overkomen, anders had ik ook pech gehad! Daar ben ik van overtuigd. Respect voor de verkoper/dealer vam @rcFred om hem gelijk te compenseren, maar dat zal eerder uitzondering dan regel zijn ben ik bang!
 

rcFred

Senior Member
Wie weet leest de verkoper van mijn auto dit ook wel, hij gaf me laatst ook complimenten over de foto's die ik had gemaakt :D
Toen ik het met hem over dit topic had, gaf hij mij aan mij als vaste klant te willen houden, ze zouden het per geval bekijken.
Eigenlijk had ik me al bij neergelegd voor de spoiler te moeten betalen, meevallertje dus.
 

richie29

Nieuw lid
Ik krijg m'n auto morgen geleverd (hij staat dus al ruim een week bij de dealer) , maar als ik dit eerder gelezen had...
Ik begin te twijfelen om het alsnog aan te kaarten. Moet toch nog terugkomen voor de verwijderbare trekhaak.

Durf te wedden dat mijn dealer 'm zelf wel wil monteren, moeten ze de spoiler alleen 'even' in race blue leveren :shutup:
 

Flem_nl

Forumguru
Ik krijg m'n auto morgen geleverd (hij staat dus al ruim een week bij de dealer) , maar als ik dit eerder gelezen had...
Ik begin te twijfelen om het alsnog aan te kaarten. Moet toch nog terugkomen voor de verwijderbare trekhaak.

Durf te wedden dat mijn dealer 'm zelf wel wil monteren, moeten ze de spoiler alleen 'even' in race blue leveren :shutup:
Nou, reken er maar niet op. Kost de dealer stiekem best wat knaken voor iets waar zij niets aan kunnen doen. Maar wie niet waagt!!!
 

erikkie

Senior Member
Hoi, mijn auto met dynamic zonder spoiler is ook geleverd... Ik had alleen achterin ook instap lijsten verwacht, maar die zitten er ook niet bij??
 

Wesly

Senior Member
Hoi, mijn auto met dynamic zonder spoiler is ook geleverd... Ik had alleen achterin ook instap lijsten verwacht, maar die zitten er ook niet bij??
Ik heb deze altijd alleen in een set gezien dus die achterste zijn ze vergeten te plakken denk ik
 

erikkie

Senior Member
lekker pakketje hoor...geen achterspoiler op de combi en blijkbaar denken ze ook dat ik een coupe rijd...Die instaplijsten zijn toch ook mooi en praktisch voor de kids achterin. Die staan meer op die dorpel te dansen als ik....

Maar als ik het goed begrijp bevat het pakket dus alleen instaplijsten voorin??? Stond dat dan zo in de folder dan??
 
Bovenaan Onderaan