"Ongeorganiseerde" meet

Intresse?

  • Ja

    Stemmen: 3 42,9%
  • Nee

    Stemmen: 3 42,9%
  • Andere locatie in de comments

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
Zeker als je oude(re) topics bekijkt, en ziet wat voor animo er was voor Skoda meets, zijn er ook talle van geweest, maar die tijd heb ik ook niet meegemaakt. Dan probeer je wat als Boom-Boom zijnde, maar het slaat niet aan. Das jammer natuurlijk.
TSja, hier vergelijk je wel appels met peren.

De oude, succesvolle forummeetings waren tijdig en goed georganiseerd en hadden altijd een leuk en gevarieerd programma (vaak met een toertocht, maar ook met een hapje en een drankje) voor jong en oud. Da's heel wat anders dan een ongeorganiseerde "ff auto's kijken"- meeting.

Het ging ook echt heel erg om de ontmoeting, en niet alleen om de auto's.
 
@MarcoO2 dat snap ik. Alleen er is momenteel niets georganiseerd. En ik probeer in ieder geval iets van leven in de brouwerij te krijgen. Ik ben hier nu een half jaar ongeveer en er is nog niets georganiseerd. Ik probeer ook alleen maar een vlammetje aan te wakkeren. En ja als dat niet in de smaak is van het forum dan begrijp ik dat. Maar ik ga in ieder geval niet wachten tot iemand eens een keer de perfecte meer organiseerd. En persoonlijk boeit mij een gevarieerd programme niet veel. Ik ga naar meets om mensen te ontmoeten en om hun autos te zien. Zoals ik al zei in het start topic ik verwachte niet veel maar ik had gehoopt dat de laagdrempeligheid misschien wat mensen wat enthousiast zou maken om elkaar te ontmoeten. Helaas ;)

Ik vind het wel een beetje jammer dat ik iets probeer en de mensen die niet willen alleen maar negatief zijn over wat ik probeer.

Anyway topic is dood. Lekker laten rusten. Gaat geen meet en greet komen, in ieder geval niet van mijn kant. Zoals eerder gezegd. Topic kan dicht want in deze poging zit geen hoop! Geen animo is geen probleem! :)
 

MarcoO2

Forumguru
Ik vind het wel een beetje jammer dat ik iets probeer en de mensen die niet willen alleen maar negatief zijn over wat ik probeer.
Maar da’s toch logisch? Degenen die wel komen, zijn positief, degenen die niet komen, vaak niet. En je doet degenen die wel willen, maar niet kunnen tekort. Je had natuurlijk ook nog eens de volle vakantietijd gekozen.
 
Ik vind het prima dat je niet kunt of wil :) Alleen vanaf de zijlijn advies geven maar niks ondernemen waardeer ik dan minder ;)

Zoals gezegd: Topic is dood. Move on :)
 

Cordoba

Forumguru
Ander punt: in september heeft @Tuner111 in Belgie een meeting georganiseert, weliswaar geen specifieke Skodameeting meer, maar wel een interessant programma en met beperkte vrije tijd is een maandje niet zo lang wachten op een meeting. Ik verwacht dat daar toch wel heel wat Skoda's en mensen van het forum hier te verwachten zijn.

Wat je daarnaast al jaren op heel veel fora ziet: de groep die bereid is om tijd en moeite te steken in het organiseren van een meeting is klein, en als er iemand afvalt zijn er eigenlijk geen opvolgers. Daarnaast dan het gez*k over van alles en nog wat als iemand wel de moeite neemt om iets te organiseren, is ook bepaald niet stimulerend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan