"Ongeorganiseerde" meet

Intresse?

  • Ja

    Stemmen: 3 42,9%
  • Nee

    Stemmen: 3 42,9%
  • Andere locatie in de comments

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey folks.

Zijn er mensen die er voor in zijn om 15 Augustus vanaf een uurtje of 14:00 vrijblijvend elkaars wagen willen aanschouwen? Zat te denken aan de a6 bij de kfc/mac(https://goo.gl/maps/qshcBfR9SDW2Vwa36)

Zijn er mensen die geintereseerd zijn?

Voor de duidelijkheid. Geen grote georganiseerde meet met allemaal activiteiten. Gewoon even bij elkaar komen autos bekijken.

Thoughts?
 
Begrijp ik! Dat is de reden waarom de meet bij antwerpen mij weer te ver is! Dit is wel centraal in Nederland denk ik :)
 
@Janno Hangt een beetje af van welke kant je het bekijkt! Lelystad is toch goed 1:45 rijden voor waar ik momenteel verblijf! ;) Maar als er veel gegadigden zijn voor Utrecht laat ik me wel overtuigen!
 
Laatst bewerkt:

Fmoon

Forumguru
Lees net dat die niet doorgaat. Was erg dichtbij (had ik ook nog iemand met een Passat geweten )
 
Lees net dat die niet doorgaat. Was erg dichtbij (had ik ook nog iemand met een Passat geweten )

Met 4 man vind ik het de moeite niet waard. Zeker aangezien het 1.45 rijden voor mij is. Als er nou een mannetje/vrouwtje of 10 kwamen prima. Maar 3... Dat is gewoon jammer!
 

JeSko

Forumguru
Te veel leasers hier die het niet interesseert, en Belgen krijg je doorgaans zowiezo niet naar NL, ik had het nog wel zien zitten maar niet met hoe m'n auto nu staat en alle rotzooi daarrond, heb spijtig genoeg nu andere dingen aan het hoofd. Initiatief is goed maar het is eerder gebleken dat je Skoda rijders tegenwoordig niet meer samen krijgt.
 
Denk dat de vakantietijd er wel iets mee te maken heeft. Maar als ik kijk naar de volgende 4 week. Daar heb ik toch 3 keer een grote rideout.

-cb drive(300+pk)
-vagevents
en car rally noord

Ik had gehoopt dat ik iets voor dit forum kon beteken maar ik denk dat men iets groters verwacht helaas. Topic kan wat mij betreft gesloten worden.
 

dimi74

Banned
Blijft lastig hier. Zelf ook al eens wat geprobeerd hier iets te organiseren. Belangstelling was matig zeker voor zo een grote community.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan