"Ongeorganiseerde" meet

Intresse?

  • Ja

    Stemmen: 3 42,9%
  • Nee

    Stemmen: 3 42,9%
  • Andere locatie in de comments

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Excuus @hemi24 , dacht dat het daaraan lag maar niet dus. Verder ook geen idee hoe je volk bij elkaar krijgt, ergens op de grens België/Nederland wat organiseren?
 
@JeSko Als er voor lelystad(wat max een uurtje van het grootste deel van NL is) je 3 man krijgt... Dan weet ik niet wat je moet doen om men wel zo ver krijgt om in de wagen te stappen en even een middagje ideeen opdoen bij elkaar. Ik hou het wel bij de vrijdag en zaterdagavond tuning/race meets... Daar is veel meer animo voor! Zelfs hier in winschoten staan elke avond minimaal 10 man met hun autos bij elkaar. Als je dat niet voor elkaar krijgt met een forum als dit dan denk ik dat het de moeite niet waard is!
 

JeSko

Forumguru
Eens hoor @Boomboom280 , vroeger was hier denk ik meer animo, geen idee wat er gebeurd is. Denk dat er toen meer mensen zoals jij waren, die hun auto's aanpaste, nu zie je dat niet zoveel meer. Setje Eibach is zowat het maximale tegenwoordig ( op enkele uitzonderingen na offcourse ).
 

JeSko

Forumguru
Eerder gezonde teleurstelling is mijn gok @PizzaPieter ;)

Zeker als je oude(re) topics bekijkt, en ziet wat voor animo er was voor Skoda meets, zijn er ook talle van geweest, maar die tijd heb ik ook niet meegemaakt. Dan probeer je wat als Boom-Boom zijnde, maar het slaat niet aan. Das jammer natuurlijk.
 

s-line

Forumguru
En een gewone Skoda kan je trouwens ook gewoon zien als je een rondje over een gemiddelde parkeerplaats bij een gemiddelde supermarkt loopt. Daar hoef ik niet voor naar Lelystad te rijden. Als er nu allemaal dikke auto’s te zien zijn zou ik zeker ff langskomen
 
@PizzaPieter Absoluut niet. Ik ben alleen een beetje verbaasd over het feit dat er in meerdere mijn auto topics toch wel actief gesproken is over meets en dergelijke. Maar inderdaad zoals @s-line zegt zal er wel te maken mee hebben dat er niet genoeg "tuners" zijn.

Ik heb dit ook alleen voorgesteld omdat ik wel graag wat leuke Skodas wil zien. En dat ik het ook leuk vind om mijn eigen skoda te laten zien. Zoals gezegd. Te weinig animo op dit forum voor dat soort meets dus daarom maar naar hoofddorp en dergelijke voor vagevents. Jammer dat ik de enige skoda zal zijn waarschijnlijk :)
 

Janno

Forumguru
Ik ben wel in voor een meet, vroeger paar keer gedaan toen ik nog Renault reed en dat was altijd wel gezellig. Maar dan deden we er een tourtochtje bij, en hadden we wat stops om even wat te eten/drinken en te kletsen. Tegenwoordig is het voor mij wat moeilijker om weg te gaan ivm met de kleine, de vrouw kan natuurlijk wel op hem passen maar ze stelt het niet zo op prijs als ik dat vaak doe. Lelystad is 2 uur rijden enkel voor mij, dan ben ik dus de hele dag weg, of iig een groot deel daarvan. Kan natuurlijk wel, maar ik heb zoveel andere dingen die ik ook graag wil doen in mijn kleine hoeveelheid vrije tijd tegenwoordig.. no offense ofc :)
 

CharlesTucker

Forumguru
Misschien is het aantal forumleden met een vergelijkbare mening als ik heb wel erg groot tegenwoordig. Ik kan daar wel eerljk in zijn. Ik ben blij met m'n Skoda, heb 'm zorgvuldig uitgezocht, zorg er goed voor en mag er graag een stukje in rijden. Maar daar blijft het bij, ik ben geen "fan" van m'n auto, Skoda of auto's in het algemeen. Ik klus niet aan m'n auto (zou eigenlijk stiekem ooit nog wel eens wat willen leren over onderhoud en eventueel troubleshooting), doe geen tuning, zowel niet qua uiterlijk als qua prestaties. Ik ben gewoon blij met het ding zoals ze 'm in de fabriek in elkaar gezet hebben. Ik hang op het forum rond omdat het wel gezellig is hier, ik er wat van leer en zo af en toe een bijdrage kan leveren. En net als bij @Janno is de vrije tijd beperkt, dus meetings interesseren me niet zo. En verder denk ik dat jullie m'n auto ook niet interessant zouden vinden, je ziet er inderdaad voldoende van op een willekeurige parkeerplaats.
 

PizzaPieter

Forumguru
Wanneer is het in Hoofddorp dan @Boomboom280
Dat is bij mij in de achtertuin….
Als het in je achtertuin is, zul je het vast wel weten. Zou wel netjes zijn van @Boomboom280 omdat even aan te kondigen :-)

Enniehoe: ik heb ook niet speciaal iets met events of getunede/gepimpte auto's. Zou het best grappig vinden elkaar eens in het echt te ontmoeten als de toevalligheid daar toenis (met @brepus13 was dat echt heel makkelijk), maar hoeft niet per se.

Mss bij "tuners" meer 'zien/gezien worden'.
Ik wilde het voor mij Skoda en nu Seat gewoon snappen (en tegenwoordig wil ik hem ook schoonhouden (begin er niet aan)).

No offense, ieder zn ding, maar blij dat het geen 'verwijt' was.
 

s-line

Forumguru
Ik zou niet weten waarom ik het zou moeten weten als het “bij mij in de achtertuin”zou zijn. Ik ben er niet meer zo naar op zoek maar als ik het hoor of zie wil ik zeker altijd wel ff gaan kijken. En het fenomeen auto’s tunen zit een bij mij al in vanaf dat ik mijn rijbewijs heb. En ik vind het nu nog steeds mooi en auto’s zijn en blijven mijn werk en hobby. Op 1auto na zijn ze ook altijd verlaagd geweest en dikke wielen eronder.
Zelfs nu op mijn 50ste vind ik het nog steeds geweldig om in mijn oude cabrio rond te rijden, maar merk dat je dat bijna niet meer gezien word,want als je moet remmen en langzaam over een drempel moet krijg je meteen boze reactie’s van overige “aso”weggebruikers. In de jaren 80 /90 zag je overal wel getunede auto’s en tegenwoordig mag dat blijkbaar niet meer want dan ben je een aso als je uitlaat wat herrie maakt. Maar mensen die overal hard door woonwijken rijden met hun burgerauto omdat ze altijd haast hebben, zijn in mijn ogen de grotere aso’s als ik met mijn lage golfje
 

JeSko

Forumguru
word,want als je moet remmen en langzaam over een drempel moet krijg je meteen boze reactie’s van overige “aso”weggebruikers.

Zo herkenbaar, mijne ligt nog niet zo laag dat het eigenlijk "nodig" is om langzaam over een drempel te rijden, maar ik heb dat altijd gedaan, met m'n standaard 308, en nadien met de Superb. Ik weet een beetje af van de techniek en het onderstel en weet dat als je keihard drempels/snelheidsbrekers pakt, je je auto geen goed doet, hoe hoog die ook mag staan. Maar dat respect voor de techniek is er bij anderen niet, laat staan de kennis.

Laatst nog zo'n flippo die er niet tegen kon dat ik tegen 25-30 een verhoging nam ( is nochtans wettelijk bepaald in BE dat een verhoging met max 30 genomen mag worden ) en daarop hevig begon te flikkeren met zijn lichten, me brutaal voorbij knalde met zijn aso SUV, en nog zo vriendelijk was om een middenvinger door zijn raam te tonen. Vooral die foking SUV's werken op mijn zenuwen, ze zitten hoog en denken dat daarom de baan van hun is.
 
@s-line Ik weet niet of het toegankelijk is voor publiek. Ik moest wel betalen om mee te doen iig. Komt natuurlijk ook omdat er een bbq bij in zit. Maar als je gewoon wat autos wil bekijken is dat denk ik wel mogelijk! :) Hopelijk tot dan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan