Onderhoud / Uitvoering

Ach, waar maken wij ons eigenlijk druk om....

2x een 15.000 Km beurt is maar iets duurder dan 1 x een 30.000 Km VOI beurt...:aangenaam:
 

Hetzer

Forumguru
vanochtend mijn auto wegebracht voor een 15K beurt, ik was 175 euro kwijt, 155 voor de kleine beurt en 20 euro (met korting) voor 2x Aero twin wisser bladen.
 
Wat ik zo zit te denken op zo'n mooie donkere avond vlak voor de langste donkerste dag van het jaar is, waarom er eigenlijk zoveel geschreven wordt over dat onderhoud (wel of geen VOI).

Ik zat zo te denken waarom ben jij juist degene die er het meeste over schrijft ??
70X
 

erik2907

Actief lid
Ik zat zo te denken waarom ben jij juist degene die er het meeste over schrijft ??
70X

Gedegen onderzoek levert veel tekst op en regelmatig komen er nieuwe GL rijders bij die wederom de vraag stellen over VOI maar niet alle voorgaande berichten lezen.

En, ....... dit is bericht 71! :grin:
 

vinshi

Lid
als het geen VOI beurt voor de greenline is waarom dan wel deze duure olie gebruiken.Er bestaat ook goedkopere per liter dan deze longlifeolie:shocked::shocked:
 

frits183

Forumguru
Ik houd gewoon 1x per jaar aan.
Of ik nu 2.000 of 35.000 km per jaar rijd.

Ik heb een 1.2 TDI greenline van 10-2011 ex leaseplan.
Ik neem aan dat hij altijd goed onderhouden is en ik ga nu voor een 15dkm beurt.
De teller staat nu op 91300 en wil gewoon 1 x per jaar met de APK (=in mei gedaan) afhankelijk van mijn afgelegde afstand enkel filters of olie en filters wisselen.

Hoe bevalt jou dat ?

Hoe denken jullie er er nu over ?

:thumbsdown:
 

frits183

Forumguru
Hee Corné

Jij leest ook alles he ;)

Ja zeg toch olie en filter
Of filters alleen, die vangen het vuil nl op.

Groet Frits
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan