Superb 3 Ombouw naar diffusor van SportLine op normale S3

Level42

Forumguru
Ik heb maar eens een mail gestuurd waar mijn diffusor blijft want ik vond het nu toch wel wat gortig worden met de transport tijd.......krijg ik dit antwoord:

Hello,

we are sorry, but the diffusor SPORT LINE will be available during 2weeks in November, because we had available 20pcs of the diffusor on our stock and they were sold out during 2hours.

So do you want to wait, or return money for the order?


Uhhhhhhh, beetje de vraag onderschat lijkt me.....

Nou uiteraard heb ik gekozen om dan nog maar even te wachten, maar ik vind dit (20 stuks) en vooral het versturen van een "dispatched" e-mail terwijl er dus helemaal niets verstuurd is wel erg amateuristisch overkomen.......en zeker ook dat ik deze info pas krijg nadat ik zelf navraag heb gedaan.....drie keer de plank mis dus.....


Voorlopig ook nog even geen foto's dus....
 
Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Inderdaad, ook al meermalen zaken met ze gedaan en ook aftersales is prima. De communicatie is alleen een beetje euh...... wazig/kortaf/kan beter. (streep weg wat niet van toepassing is :tongue: )

Maar tot nu toe altijd keurig mijn spullen gekregen.
 

thijskok

Senior Member
Klopt het dat de sportline diffusor niet niet mer op de supersoda site beschikbaar is? Ik kan hem niet vinden namelijk.
 

Level42

Forumguru
Heb ze maar weer even gemaild....al is het maar om de boel "warm te houden".....

Mijn bumper is inmiddels gerepareerd dus.....ik wil dat ding er op !!! :D
 

Level42

Forumguru
.....en vann het antwoord word ik niet al te vrolijk.....

Hello,

as we wrote you,
we, and many of our customers, are waiting for the diffusor which is sold out. We don't know a date, when the diffusor will be available on our stock again. Unfortunately, we can do nothing, only wait.

We are sorry for the delay!

Best regards
Petr



....klinkt of dat nog wel even gaat duren......
 

xplain

Forumguru
Eindelijk ook zo'n antwoord ontvangen. Weet niet goed wat doen. Ze hebben wel mooi m'n geld op hun rekening staan. En bij annulering is het maar afwachten of ze aan dezelfde prijs beschikbaar zijn...

Code:
Hello,

we are sorry, but we and many of our customers, are waiting for the diffusor which is sold out. We don't know a date, when the diffusor will be available on our stock again. Unfortunately, we can do nothing, only wait. 

So do you want to wait for the missing item, or return money for the order?

We are sorry for the delay!

Best regards
Petr
superskoda.com team
 

Level42

Forumguru
Ja, ik zit in exact hetzelfde bootje....twijfel ook....hou het nog even vol denk ik.....als ze nou eens een richtdatum hadden dan wist je nog _iets_....
 

xplain

Forumguru
Fuck it, ik ga weer mailen.....ga ze net zo lang gek maken tot ik ze heb....

Maar wat ga je mailen dan? :)

Ik heb hen onlangs ook nog eens gemaild met de vraag om m'n geld terug te krijgen, maar wel op een soort van pre-order lijst te zetten zodat we ze wel direct kunnen bestellen eens ze terug beschikbaar zijn aan dezelfde prijs! Hun antwoord daarop was gewoon dit:

Code:
Hello,

we are really sorry, but we had available 20pcs of the diffusor on
our stock and they were sold out during 2hours.

Now, we can do nothing, only wait.

We know that you have paid the order, but as we wrote you, we can return you the money, of course. No problem.
But we cannot assure you the same price in the future. It's up to our management.
When we receive the diffusors, we will send them to our customers (as you in this time), who have ordered and paid them.

So as you want.

Regards
Petr
superskoda.com team
 

Level42

Forumguru
Ik heb een aantal dagen geleden ook geannulleerd en geld terug ontvangen.

Had nu ff een ander doel voor m'n geld....misschien als ik in mei m'n bonus ontvang....en misschien ga ik dan wel weer voor alleen de "nep pijpjes".
 
Bovenaan Onderaan