Superb 3 Ombouw naar diffusor van SportLine op normale S3

xplain

Forumguru
Naar aanleiding van dit topic rond een oplossing voor uitlaatsierstukken voor de Superb III zijn velen van ons voor de dummies van Milotec gegaan. Op zich een mooie oplossing, maar ondertussen heeft Skoda de SportLine gelanceerd en heeft superskoda.com beslag kunnen leggen op de originele achterbumper van de SportLine met diffusor en de chrome accenten en die is voor een hele scherpe prijs te koop! Ik heb dan ook niet getwijfeld toen ik die aanbieding zag en ook al is mijn Superb nog niet geleverd heb ik die gelijk besteld!

http://www.superskoda.com/Skoda/SUP...bumper-diffusor-SPORT-LINE-full-set-assambled

Daarmee ga je dus van dit:
Screen Shot 2016-10-18 at 20.44.47.png

Naar dit:
Screen Shot 2016-10-18 at 20.46.11.png

Bekt toch een stuk mooier!

Iemand op skodacommunity.de heeft de eerste exemplaren al ontvangen en de mensen van superskoda.com hebben alles al vooraf gemonteerd en het is dus enkel oude eraf en nieuwe erop en klaar!
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Van ver ziet het er knap uit, tot je ziet dat het eigenlijk maar een lijntje chroome is.
Denk dat je in het echt moet kunnen bekijken om het goed te kunnen beoordelen.
 

xplain

Forumguru
Ik respecteer jullie mening ik doe het echter niet om nu persé twee uitlaten te hebben. Ik doe het omdat het de achterkant verbreed en meer cachet of sportiviteit geeft. Vergelijkbaar met wat Mercedes doet op hun C klasse

c-class-estate-comfort-2-medium-large_trans++ZgEkZX3M936N5BQK4Va8RZjiYJg1F3Rk-pkgTvIwLgs.jpg
 

CDK

Forumguru
Net als bij Mercedes kan ik het niet erg waarderen eerlijk gezegd, maar is wel een veel beter gezicht als de milotec oplossing, dat dan weer wel :jaja:
 

Level42

Forumguru
Iemand op skodacommunity.de heeft de eerste exemplaren al ontvangen en de mensen van superskoda.com hebben alles al vooraf gemonteerd en het is dus enkel oude eraf en nieuwe erop en klaar!

Linkje ?

Ben benieuwd of er ook al foto's van de hatchback/sedans zijn ?

De mijne is afgelopen maandag verzonden. Moet nog langs de schade herstellen om mijn bumper te laten zien (te druk met werk) om die te laten fixen.....en dan ga ik maar eens lief vragen of ze meteen ff die nieuwe difuser eronder schroeven :D
 

xplain

Forumguru
Linkje ?

Ben benieuwd of er ook al foto's van de hatchback/sedans zijn ?

De mijne is afgelopen maandag verzonden. Moet nog langs de schade herstellen om mijn bumper te laten zien (te druk met werk) om die te laten fixen.....en dan ga ik maar eens lief vragen of ze meteen ff die nieuwe difuser eronder schroeven :D

Link wel, maar nog geen foto's Umbau Diffusor vom SportLine an normalen S3

Er zijn al wel genoeg foto's van de originele SportLine sedan te vinden, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet...

Vraag alleszins maar heel lief want ben heel benieuwd!
 

Racer01

Senior Member
Ik respecteer jullie mening ik doe het echter niet om nu persé twee uitlaten te hebben. Ik doe het omdat het de achterkant verbreed en meer cachet of sportiviteit geeft. Vergelijkbaar met wat Mercedes doet op hun C klasse

c-class-estate-comfort-2-medium-large_trans++ZgEkZX3M936N5BQK4Va8RZjiYJg1F3Rk-pkgTvIwLgs.jpg

Heb 2 weken geleden de milotec "auspuff" uitlaat geplaatst (blijft leuk klinken in het Duits). Helaas was deze diffuser nog niet beschikbaar. De realdeal is natuurlijk het mooist maar met deze diffuser vind ik het wel wat dikker dan standaard.

Kortom: Nice!

Voor nu doe ik het met de auspuffs
IMG_20161002_110914.jpg
 

RefleCs

Forumguru
Het duurt idd even en geen tracking codes is mijn ervaring. Ineens staat de pakketbezorger op je stoep met de verrassing.
 

Level42

Forumguru
In de ervaringen met Superskoda thread hier stond hetvolgende:

@Handige Harry, onderstaand de link van @pendagron gepost op 15-08-2015

Tracking: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking?match= en dan achter de = je bestelnummer die je op de website ziet bij je order.

Grtz,

BeeJee
Heb dit geprobeerd maar werkt niet....geprobeerd met zowel ordernummer als package nummer.....althans....hij geeft niet aan dat hij een van die nummers herkent en Superskoda heeft me afgelopen maandag al een mail gestuurd dat het verzonden is.
 

Handige Harry

Forumguru
Ik heb ook wat besteld wat maandag verstuurd is, dit betreft een led lamp.
Tot nu toe ook nog niets ontvangen, de post voor vandaag is nog niet geweest.
 
Bovenaan Onderaan