Allemaal bedankt voor de leuke reacties!
September vorig jaar zijn we de trotse ouders geworden van een gezonde dochter, hierdoor hebben we een druk jaar gehad en heb ik er niet aangedacht om op het forum te kijken.
Ben er via het internet wel achtergekomen dat de airbag van de bijrijderszijde niet zomaar uit te zetten is, hiervoor moet je naar wat ik gelezen heb eerst naar de dealer? Zij zullen deze dan uit kunnen zetten... Vind het persoonlijk wat omslachtig en geen fijn idee dat deze dan permanent uitstaat, onze dochter zit dan maar achterin.
Ik heb geen updates uitgevoerd, nja wel iets gedaan maar om dat nu een update te noemen gaat mij wat ver. ( Stadslichten vervangen voor ledlichtjes)
De skoda bevalt nog steeds erg goed, wel zitten wij erover te denken om een benzine versie te halen en een kleine diesel erbij.. maar daar zijn we nog niet 100% over uit.
Over het algemeen rijd ik rustig met de skoda, maar af en toe druk je het gaspedaal in en dan blijf je toch versteld staan hoeveel vermogen deze auto heeft. Wel moet ik er aan wennen dat gas geven bij bv. 40 in de 2 over het algemeen toch wat wielspin oplevert, achja een mens kan niet alles hebben he
Ik ga me vanaf nu proberen wat meer te verdiepen in het forum en natuurlijk meer reageren en leuke ideetjes bij anderen afkijken.. een auto is natuurlijk nooit af!