Octavia RS DSG besteld

BaSsDruM

Senior Member
Ik was even verrast, want zoals ik het las, suggereerde jij dat het panoramadak naderhand ingebouwd wordt, wat me sterk leek, vandaar mijn vraag of deze achteraf ingebouwd worden.

De 2 tot 3 weken is reeel lijkt me, dat was het bij mij ook ongeveer.

Spannend! Dus volgende week mijn auto? :)
 

BaSsDruM

Senior Member
Laatste nieuws: gebeld door dealer: auto is binnen! Afhalen kan op z'n vroegst volgende week vrijdag, dus afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag, kan ik er eindelijk in rijden :)

Net even langs gereden om 'm even te bewonderen, conclusie: mooi!
 

BaSsDruM

Senior Member
binnen!

Hij is vrijdag opgehaald, en ik kan niet anders zeggen:
Het is echt een geweldige auto! Vermogen is echt geweldig, zeker in combinatie met de DSG bak... het enige wat je hoeft te doen is het gaspedaal te vloeren en gaan :)

Eerste tank al leeggereden, 1 op 9,5. Verrast me niet. Als ik zuinig wil rijden had ik wel een greenline of bluemotion gekocht. Oh wacht.... die komt volgende week vrijdag ;)
 

BaSsDruM

Senior Member
paar fotootjes

foto1.jpg

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg
 

sitechris

Donateur
Ik moest even wennen, maar inmiddels ben ik wel fan van de auto. Met name voorkant is met al dat gaas is erg dik! En de LED-jes (moet ik wel erg aan wennen) staan hem eigenlijk ook gewoon goed. En zeker zwart of blauw is de auto erg mooi! Veel rijplezier!
 
G

Guest1

@Bassdrum: Van harte met een geweldige auto. Wat staat zwart toch geweldig op deze auto ;). Veel plezier ermee, lijkt me heerlijk die 200 pk.
 

Wasmachineman

Forumguru
Tja, wat moet ik hier nog neerzetten...:ahum:..gewoon een topwagen!
Sinterklaas was erg vroeg voor je! Heel veel rijplezier ermee en tot ziens ergens.
 

BaSsDruM

Senior Member
Ondertussen zijn we bijna een jaar verder, en ik geniet nog elke dag van mijn RS :)
Wel heb ik het één en ander aangepast/veranderd aan de auto:
- Amundsen vervangen door Pioneer F930BT
- JD kuurtje naar 260 pk
- voetensteun linkerkant chromen plaat uit de GTi
- verlaagd dmv Eibach veren
- achter 20 mm wheelspacers
- Chromen grill zwart laten wrappen
- achteruitrijcamera
- kortere antenne gemonteerd

Morgen worden er Koni FSD schokdempers gemonteerd en een front splitter.
Nog op de to do list:
- andere downpipe plus 200 cells racekat
- Carbonio intake
- Stage 2+ tuning bij JD naar 300+ PK
- eventueel aanpassing DSG bak (dat hij meer koppel aan kan/kortere schakeltijden)

Na de montage van de front splitter zal ik z.s.m. foto's maken (en plaatsen hier!)
 
Bovenaan Onderaan