Octavia RS DSG besteld

Ik bedoelde bij een handgeschakelde bak is het niet mogelijk om een multifunctioneel stuurwiel als optie te bestellen.

___JC___

Forumguru
Ow zo, ja dat wel inderdaad. Kan overigens ook wel iets met de flippers te maken hebben. Dat ze geen zin hebben om allemaal draden naar het stuur te leggen in een handbak ofzo. Bij de DSG gaan er toch al draden heen.
:winkie:

MarcoO2

Forumguru
Ja, maar het is een nog veel aparter verhaal dat de prijs ineens veel meer rekbaar bleek te zijn dan toen de TS ermee bezig was...

piair1982

Forumguru
Er zijn een aantal grote dealers die van de demo vloot van Pon mogen inkopen. Vandaar dat je een vreemd merk (binnen vag groep) wel eens bij een ander merk dealer ziet...

BaSsDruM

Senior Member
dealers in de regio handelen natuurlijk ook met elkaar

*zucht*. hij is niet doorverkocht aan andere dealer, want hij is sinds juni niet van eigenaar veranderd volgens kentekengegevens. En ook al zou dat wel zo zijn: daar ging heel de verbazing niet om.

piair1982

Forumguru
het ging om de rekbaarheid van de prijs. Tsja dat is de keus van de dealer. waarschijnlijk staat de auto nog op naam van pon. Wordt als ie verkocht is pas overgeschreven.

BaSsDruM

Senior Member
Productieweek van de RS is bekend: week 40! Valt me echt mee, had er al een beetje rekening mee gehouden 'm dit jaar niet meer te krijgen.
De dealer verwacht 'm begin november uit te kunnen leveren. Dat is week 44. Er vanuit gaande dat de dealer een weekje nodig heeft na binnenkomst zou er 3 weken tussen fabricage en aankomst bij dealer zitten.

Dat is normaal?
Voor mijn gevoel is 't vrij lang, maar misschien ben ik gewoon veels te ongeduldig :)

BaSsDruM

Senior Member
Zie nu dat de tweedehands RS die ik eerst op het oog had op 7 september verkocht is. Dat moet toch haast iemand zijn die ook op dit forum komt? Zo'n auto gaat toch wel naar 'een liefhebber'?

In ieder geval ben ik benieuwd of hij/zij er nog wat af heeft kunnen kletsen?! En hoe hij bevalt natuurlijk, omdat ik exact dezelfde nieuw heb besteld!

BaSsDruM

Senior Member
Ondertussen is het bijna week 42. Week 40 is hij gebouwd als het goed is. Hoelang duurt het normaal voordat de auto dan bij de dealer is? Ik kan echt heel slecht tegen dat ellendige wachten!

corsaar

Senior Member
2 hooguit 3 weken tussen maken en afleveren mits je geen inbouw van leer of
panorama dak heb.

corsaar

Senior Member
Op dit Forum staat beschreven dat een panoramadak vertraging opleverd
tot 3 maanden omdat de inbouwer het te druk had wegens overweldigende toeloop
Ervaring opgedaan met de superb levertijd was daardoor bijna 6 maanden.
wordt geleverd door Inalfa Roof Systeems te Venray

hemi24

Forumguru
Maar Bas zegt toch dat de auto week 40 al geproduceerd is?
Daarbij is een panoramadak op een O2 helaas geen optie...

corsaar

Senior Member
@ Hemi24
Ik schreef: 2 hooguit 3 weken tussen maken en afleveren.

Mits ...... ,Bas geeft geen opties op. Dus verzin ik er een paar.
Volgens mij is het eerste antwoord voldoende.

hemi24

Forumguru
Ik was even verrast, want zoals ik het las, suggereerde jij dat het panoramadak naderhand ingebouwd wordt, wat me sterk leek, vandaar mijn vraag of deze achteraf ingebouwd worden.

De 2 tot 3 weken is reeel lijkt me, dat was het bij mij ook ongeveer.

Bovenaan Onderaan