Octavia III RS

philippe bakker

Forumguru
Het is maar wat je definieert onder "verbeteren" ;)
Elke wagen heeft wel een paar nadelen. Als koper ga je deze eerst wat verdoezelen ;)
Goooh ik kom van een qasqai 2.0 diesel. Ik vond dat een hele slome diesel. Dus de nadelen Vd rs tov de Nissan zijn verbruik,doorspinnen bij vertrek en een wat hardere vering waardoor mijn hond op bochtig traject ziek wordt. Verder heeft de rs niks dan voordelen. Veel voordelen.
 

MY00

Senior Member
Ben nu al een tijdje aan het kijken voor een RS vanaf 2015, maar het aanbod is maar erg mager.
Duitsland wordt bijna wel een must.
Maar mocht iemand er 1 weten te staan lees ik dit graag.

Bij voorbaat dank
 

MaxN

Donateur
Ben nu al een tijdje aan het kijken voor een RS vanaf 2015, maar het aanbod is maar erg mager.
Duitsland wordt bijna wel een must.
Maar mocht iemand er 1 weten te staan lees ik dit graag.

Bij voorbaat dank
Als je via Mobile.de of autoscout24.nl kijkt en zoekt in Duitsland kom je er genoeg tegen.
Daar even zoeken en je eisenpakket invullen en kijken wat er nog over is.
Let wel dat waar in NL de RS standaard een Columbus navi heeft dit in Duitsland niet altijd het geval is!!!
 

MY00

Senior Member
In Duitsland vind ik er idd meer dan genoeg. Maar ik had wel verwacht dat er in Nederland meer te koop zouden staan.
Ik heb geen haast en een must is het ook niet maar ik loop iets te vaak tegen het probleem aan dat de ik iets moet doen en dit niet kan met mijn auto omdat dit maar één 2 zitter is en de andere auto gereserveerd is door mijn vrouw. Kan ik niets tegen doen. Ze is mijn vrouw en het is ook nog eens haar zakelijke auto :D
 

Rallye

Forumguru
@MaxN Dat wist ik niet. Mijn RS heeft inderdaad een Amundsen, maar die heeft in Tsjechië op kenteken gestaan. De verschillen tussen een Amundsen en een Columbus zijn overigens nu ook weer niet zo groot dat je een RS met Amundsen zou moeten laten staan.....
 
Laatst bewerkt:

Mettes

Forumguru
In België is de Columbus ook niet standaard hoor.
Toen ik mijn RS kocht was er helemaal geen GPS standaard.
Enkel bij de RS245 is de Columbus wel inbegrepen, dacht ik.
 

Rallye

Forumguru
Ben nu al een tijdje aan het kijken voor een RS vanaf 2015, maar het aanbod is maar erg mager.
Duitsland wordt bijna wel een must.
Maar mocht iemand er 1 weten te staan lees ik dit graag.

Bij voorbaat dank

Wel overzichtelijk: dit zijn alle gebruikte benzine Octi III RS’en op Autotrack:

CB7A9483-1C66-433B-81EA-5F3AD6F46592.png
 
Bovenaan Onderaan