Octavia III RS

Olivier

Senior Member
Heb de ,,Fox,, er nu reeds een jaar onder zitten en heb me dit nog géén seconde beklaagt, was voor mij ook een zoektocht en deze was voor mij de perfecte uitlaat, maakt wel iets meer geluid na het inbranden van de dempers, maar alleen positieve ervaringen

@Goofy@5E wat heb je juist van uitlaat zitten? Fox Middendemper & einddempers /
enkel de einddempers van fox / of fox uitlaatlijn zonder middendemper?
 

Goofy@5E

Forumguru
@Goofy@5E wat heb je juist van uitlaat zitten? Fox Middendemper & einddempers /
enkel de einddempers van fox / of fox uitlaatlijn zonder middendemper?

Heb de volledige fox zitten inclusief de middendemper van fox, vind deze echt wel een must, uitlaat geluid zonder middendemper vind ik te
moet maar eens in men topic kijken, staat alles in inclusief filmpje, link staat in handtekening,
 

leon-cupra

Forumguru
Hier begint de vrouw meer en meer met de rs te rijden. K'zal kik binnenkort met haar golf 6 rondtoeren en zij met de rs als ik niet oplet :DGeluid besant haar niet, maar de snelheid wel, wil hem chippen en dat mag ik dan weer niet van haar. Njah vrouwen blijven rare wezens he :D
Zowiezo als ik kijk voor de uitlaat ga ik het lawaai binnen in laten uitschakelen.
doe het zoals @philippe bakker , vertel het gewoon niet van de tuning :deuk:
 

philippe bakker

Forumguru
Zowiezo zal ik hem chippen met tijd, ik zeg gewoon dat ik het niet zal doen om haar content te houden.. maar in haar binnenste weet ze toch dat ze niets te zeggen heeft!
(Over den auto toch, van de rest praat ik niet :D)
mijn vrouw weet zelfs niet wat chippen is. ze kent dat woord niet. nog nooit 1 woord over gesproken met haar. ik heb dit gewoon gedaan en over gezwegen. factuur bij de onkosten vd zaak en hoppa. vermits ze zelf nooit meer dan 2500 toeren rijdt weet ze echt van niks
 

vleier

Forumguru
mijn vrouw weet zelfs niet wat chippen is. ze kent dat woord niet. nog nooit 1 woord over gesproken met haar. ik heb dit gewoon gedaan en over gezwegen. factuur bij de onkosten vd zaak en hoppa. vermits ze zelf nooit meer dan 2500 toeren rijdt weet ze echt van niks

de mijne vind het allemaal wel lachen gelukkig. Dus hoef niets op de zaak te zetten
 

oco1979

Forumguru
Moest mijn vrouw ook graag rap rijden en van auto's houden dan reed ik waarschijnlijk met iets nog leuker

Tis maar een S2 1.6tdi zene, geen RS of zo. ;).
Kent het eigenlijk voornamelijk voor de egr-klep gedaan en de rest is mooi meegenomen :D.
Zo greenline is toch wat in zen *** genepen
 

leon-cupra

Forumguru
Moest mijn vrouw ook graag rap rijden en van auto's houden dan reed ik waarschijnlijk met iets nog leuker
je kan anders een andere vrouw zoeken of een importbruidje nemen, schijnt dat die goed luisteren :D

Hier ook geen interesse maar ze laat het wel toe. Chance dat mijn afspraak bij dvx al vast toen nog voor we aan het zien waren naar appartementje, anders was het ook "njet" (en zou het dan eigenlijk ook nog voorgesteld hebben, kwestie van prioriteiten leggen).
 

leon-cupra

Forumguru
Daar krijgt die van ons ook haar zin in. We zijn een verbouwingske aan het doen en dat gaat 100.000 gekost hebben. Daar had ik een toffe amg mee kunnen kopen
tja kwestie van prioriteiten leggen zeker. Woon ook liever in een schoon, nieuw(er) huis dan in een AMG te rijden. En daarbij, die AMG komt er wel bij jou. Je moet je brood maar met 10ct opslaan :D
 

leon-cupra

Forumguru
Oke de sausijzen worden nu dus snel duurder voor de buurt
hoeft niet hoor. Belastingbetaler zal wel helpen meebetalen. Lening fiscaal aftrekbaar en zelfs indien het een privé-gedeelte is kan de woning een gedeelte als kost in zijn zaak gestoken worden ;)
Uiteraard dat niet de volledige 100.000euro door belastingbetaler wordt betaald, maar alle kleine "bitjes" helpen.

Ps niet bedoeling om philippe af te zeiken, maak hier zelf gebruik van, was gewoon informatief bedoeld.
 
Bovenaan Onderaan