Octavia II gaat weg...

0ri0n88

Forumguru
20170828_193550.png 20170828_191729.png 20170828_191910.png
Nog wat plaatjes bij mijn praatjes.
Die 2 uitlaten achterop en de velgen kunnen me heel erg bekoren :jaja:
Even bijgewerkt @Okki aangezien ik de eerste foto vergeten was te roetvegen.
 

Bijlagen

  • 20170828_192048.png
    20170828_192048.png
    1.020,5 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja als snorder moet je tegenwoordig ook een knappe wagen hebben voor de klanten.....oeps....:deuk:
 

vleier

Forumguru
Thanx guys!
Ben blij dat ik nog snel met mijn rijdershart heb kunnen switchen. Als ik nu geen 6pitter neem komt het er nooit meer van.
@Corné de Kluijver tijdelijk meer pk's als jij. Wie had dat gedacht ;) zal wel niet lang duren.
@vleier en @Japanese Power dit rijdt idd heel strak.
Het verbruik nemen we voor lief en er kan toch 80 liter brandstof in :D
B is beslist een nette wagen, maar de motorisering is echt veel te laag en ja dat had ik met proefrijden kunnen ondervinden, maar is niet anders. Perfect opgelost en ben blij met mijn keuze.
Bedankt voor de berichtjes!

Alsnog is het een fijne auto. En als de auto fijn is en hij jou bevalt moet je niet kijken naar de benzine kosten. In iedergeval is dat mijn bescheiden mening:pardon:

Nu snap ik waarom de Benz rijders zo chagrijnig kijken aan pomp :maakmegek:

Veel plezier ermee en een mooie keuze! Dat type E klasse vind ik persoonlijk ook behoorlijk tijdloos mooi!

Ik deel die mening volledig. Vooral de facelift die @0ri0n88 heeft gekocht.

Mijn opa had deze ook. Mijn ouders hadden de pre facelift. Ergens is voor mij de charme van de e-klasse nooit afgenomen. (Helaas is het allemaal na mijn eerste auto wel minder geworden met MB maar dat heeft vooral met kosten te maken gehad)

En mijn vriendin vind het lelijke hokken. Maar zij moet maar blijven rijden in haar 107.
 

CDK

Forumguru
Echt een dikke bak! I like it!
En ja helaas meer pk’s als ik en vooral ook 2 cilinders meer ;)
 

0ri0n88

Forumguru
Alsnog is het een fijne auto. En als de auto fijn is en hij jou bevalt moet je niet kijken naar de benzine kosten. In iedergeval is dat mijn bescheiden mening:pardon:
Zeker neem ik dat voor lief en een B met zo een bescheiden motor verbruikt veel meer dan nodig en zonder tegenprestatie.
En mijn vriendin vind het lelijke hokken. Maar zij moet maar blijven rijden in haar 107.
Mijne vind hem niet lelijk, maar vooral een vrij groot hok. Ook die moet maar lekker rijden in haar 206 gentry;)
Echt een dikke bak! I like it!
En ja helaas meer pk’s als ik en vooral ook 2 cilinders meer ;)
Thanx @Corné de Kluijver wel meer pk's en cilinders maar geen turbo en mijn vermoeden is dat je Kodiaq uiteindelijk nog veel sneller wordt :jaja:;) anyway bij deze zal ik niet snel kracht tekort komen en qua looks imo ook niet :D
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Zijn die wielen eigenlijk niet een beetje te sportief voor zo'n verder vrij chique ogende auto?
Een beetje "Prins Claus op gympies", als het ware... ;)
 

0ri0n88

Forumguru
Thanks guys! @Canon-Eye het is een avantgarde uitvoering en dit bevat die velgen en ook luchtvering.;)

Wagen rijdt helemaal toppie en wat een genot die 6 cilinders. Volgende echte rit word naar Frankfurt naar de iAA :D gelijk mooi stukje autobahn erbij :jaja:;)
 

Bakkertje

Forumguru
Die luchtvering schijnt wel erg fijn te zijn inderdaad. Veel veilige kilometers gewenst, ik vind het een mooie auto en die wielen staan hem prima!
 

0ri0n88

Forumguru
Update. De wielen moesten opieuw gebalanceerd worden voor een lichte trilling. Dit is meteen keurig netjes opgelost.
Wagen ziet er van binnen en buiten uit als nieuw. Zeker in het interieur is geen gebruikersspoor te vinden. Hopen het zo te houden met een koter van 5 erbij ;)
Dan het rijden: lijkt net of ik iedere dag met de taxi naar werk ga alleen ben ik zelf de bestuurder :D de motor voelt echt heel relaxed en wanneer nodig genoeg power in die 6 cilinders. Het algehele gevoel van de auto is echt Premium met hoofdletter P. Vooralsnog helemaal happy met deze ride.
Verbruik binnen bebouwde kom ligt rond de 1 op 7/8 en s ochtends wat lager aangezien ik dan bijna geen stoplichten heb, erbuiten te weinig gereden voor een oordeel maar 1 op 13 is gewoon haalbaar vermoed ik.
Next stop Frankfurt en dan zal ik mijn bevindingen weer bijwerken.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan