Octavia Greenline bestelbaar

Falcon

Donateur
Komt omdat er zo ontzettend veel motorische mogelijkheden bijgekomen zijn. Zodoende moet PON wel gaan switchen met de opties. Om de prijzen toch enigzins van elkaar te verspreiden.
 

flip

Lid
Welke klant/dealer ziet hier nog het bos door de bomen? En hoe twee tweedehands vergelijken met elkaar? Zijn al die verschillende uitrustingen dan zo verstandig, of brengen ze alleen maar op voor de invoerder? Die doet dat toch niet zomaar?
 

Bas1975

Nieuw lid
Herstel;ik bedoelde op de Businessline, was dan bij Greenline vreemd genoeg niet mogelijk, nu lijkt het wel zo te zijn...
 

Wasmachineman

Forumguru
Had de businessline geen Climate Control ? Het moet niet gekker worden !
Greenline had ik vorig jaar gechecked en toen zei de dealer...PECH ! Alleen Climatic !
 

Jurdijk

Nieuw lid
Had de businessline geen Climate Control ? Het moet niet gekker worden !
Greenline had ik vorig jaar gechecked en toen zei de dealer...PECH ! Alleen Climatic !

Heb mij O2 GL BL in oktober besteld en kon toen idd geen climate control als optie kiezen. Heb gisteren mij O2 opgehaald en inmiddels de eerste km's gereden. Ben erg tervreden, rijdt als een trein. Alleen jammer dat er nu sneeuw ligt ;)

Nu maar eens spelen met de vele instellingen.
 

Wasmachineman

Forumguru
Heb mij O2 GL BL in oktober besteld en kon toen idd geen climate control als optie kiezen. Heb gisteren mij O2 opgehaald en inmiddels de eerste km's gereden. Ben erg tervreden, rijdt als een trein. Alleen jammer dat er nu sneeuw ligt ;)

Nu maar eens spelen met de vele instellingen.

Ik wacht mooi op een modeljaar wijziging. Moet nog 40.000 km. Dan hopelijk wel met Climate maarrrrr de kans is heel groot dat ik een S2 GL BL lease.
 

jzijsling

Nieuw lid
Vandaag info ontvangen bij een Skoda dealer. De Octavia Greenline zou bestelbaar zijn, net als de nieuwe 1.6Tdi (Ambition en Elegance versie).

Even wat meer info:

Prijzen: 1.6Tdi Greenline Hatchback: € 25650,- (businessline)

1.6Tdi Greenline Combi: € 26650,- (businessline)

De Greenline Businessline heeft dezelfde opties als de Ambition businessline met daarbij de volgende extra's:

Audio pack plus (4 extra luidsprekers in de achter deuren)
Multifunctioneel stuur met telefoon en radiobediening
Navigatiesysteem Amundsen
Telefoonvoorbereiding met Bluetooth finctionaliteit

Als extra opmerking staat in de prijslijst dat de Greenline een Climatic airco heeft, dus niet de Climatronic!!

Nog even de prijzen voor de nieuwe 1.6Tdi versies:

Hatchback: Ambition businessline : € 24800
Elegance businessline : € 28250

Combi: Ambition businessline: € 25700
Elegance businessline: € 29150

Een minput is echter wel dat je op de Greenline electrische raambediening achter als optie moet aanschaffen.

Hopelijk hebben jullie wat aan de info.


Hij staat ook op de Skoda site:http://www.skodabusinessline.nl/
Gr. Mick

Ik heb de Greenline Businessline ook besteld. Op de prijslijst van 2010 staat dat er wel degelijk een automatische climatronic (voor 2 zijden) in zit!
 
Bovenaan Onderaan