Octavia Greenline bestelbaar

Patron

Senior Member
Ben ook zeer geintresseerd in de octavia greenline. Rij nu een Seat Altea sport up 1.9 tdi

paar vragen;

- Wat kost 16" lichtmetaal ipv de 15", iemand een idee?
- Kan de 1.6 tdi ook al gechipped worden via de lease maatschappij en wat kost dat dan?

Kijk maar eens naar http://www.autoinbedrijf.nl/uploads/modelchanges/1160.pdf

Dan kun je zien dat er geen 16" velgen beschikbaar zijn.
Chippen zal ook wel niet mogen met de greenline denk ik...
 

Utmost B

Nieuw lid
Ben ook zeer geintresseerd in de octavia greenline. Rij nu een Seat Altea sport up 1.9 tdi

paar vragen;

- Wat kost 16" lichtmetaal ipv de 15", iemand een idee?
- Kan de 1.6 tdi ook al gechipped worden via de lease maatschappij en wat kost dat dan?
Ik heb een Greenline met 17 inch Pegasus velgen als accessoire besteld; ben benieuwd.
 

Patron

Senior Member
lijkt mij dat ie dan niet meer aan de 20% regeling voldoet?
Kan het heel goed mis hebben hoor, maar dan is je weestand wat hoger
 

Rallye

Forumguru
lijkt mij dat ie dan niet meer aan de 20% regeling voldoet?
Kan het heel goed mis hebben hoor, maar dan is je weestand wat hoger

Alles wat gemonteerd is na de aflevering van de auto telt niet mee voor de (officiële) bepaling van het verbruik en dus de CO2-uitstoot. Al zet je er een sneeuwschuiver voorop, je 20%-bijtelling is niet in gevaar.
 
Ik heb een Greenline met 17 inch Pegasus velgen als accessoire besteld; ben benieuwd.


Wat kosten die velgen ongeveer? iets van 930,- ?

En weet iemand wat chiptuning kost bij ABT via de leasemaatschappij, iets van 800,-?

En een schuif kantel dak kan ook? kost iets van 1050,-?
 

nounou

Lid
Ik heb van de week de Greenline Combi besteld.

Hier een aantal specs:
business pakket
18 inch zenith velgen
chromen uitlaat sierstuk,
dakspoiler
verlaagd
kleur: capuccino beige metallic
 

Bakkertje

Forumguru
Heeft er al iemand met een 1.6 TDI greenline gereden?
Ik ben erg benieuwd hoe deze nieuwe motor het doet.

Met 20% bijtelling is dit echt een koopje. Hopelijk verdwijnen, nu dat diesels ook korting krijgen op de bijtelling, ook die zogenaamd milieuvriendelijk batterijenbakken.
Als ze die 1.6 nu ook eens in de Superb lepelen, dan wordt het helemaal feest (mits die dan nog onder de CO2 grens blijft)
 

nounou

Lid
Ik heb nog geen tuner gevonden die de 1.6 tdi al kan chippen. Op de site van ABT ook nog niet wat gevonden.

Maar goed, de auto wordt vermoedelijk pas midden september geleverd, dus ik heb nog even.
 

nounou

Lid
12 weken levertijd? Dat is normaal, bij de dealer stond in een interne memo dat de levertijd voor de 1.6 tdi, 10 tot 12 weken is. De TSI 12 tot 14 weken
 

noize79

Nieuw lid
12 weken levertijd? Dat is normaal, bij de dealer stond in een interne memo dat de levertijd voor de 1.6 tdi, 10 tot 12 weken is. De TSI 12 tot 14 weken

Ja en week 30 en 31 is het ook nog fabrieksvakantie, dus dan ligt de hele boel ook plat. Volgens de planning komt de mijne half September, maar ik ga gewoon lekker uit van Oktober/November. Als het dan eerder is, dan kan het alleen maar meevallen.
 
ZUllen er wel vanaf Septemeber veel mensen de greenline gaan rijden en met reviews komen.
Ik mag hem waarschijnlijk gaan bestellen in week 35
 
Ik heb ook een Octavia Combi Greenline Business besteld. Volgens de dealer wordt de auto in week 35 geproduceerd. Vervolgens kost het nog ongeveer 4 weken voordat de auto afgeleverd kan worden. Aflevering zal wel eind september/begin oktober zijn. Ik wacht gewoon af.

Heeft er al iemand rij-ervaringen met de 1.6 diesel?
 
Ik heb ook een Octavia Combi Greenline Business besteld. Volgens de dealer wordt de auto in week 35 geproduceerd. Vervolgens kost het nog ongeveer 4 weken voordat de auto afgeleverd kan worden. Aflevering zal wel eind september/begin oktober zijn. Ik wacht gewoon af.

Heeft er al iemand rij-ervaringen met de 1.6 diesel?


Jij bent een bofkont!
 

Utmost B

Nieuw lid
De dealer kwam eerst met een verhaal over smering/lagers en dat het niet kon, maar uiteindelijk bleek het wel te kunnen. De leasemaatschappij heeft 'm centraal, dus zonder voorkeurdealer besteld, begin oktober is de verwachte leverdatum, maar ik hoop dat het wat eerder wordt.
 
Bovenaan Onderaan