Octavia Combi bij de dealer

CDK

Forumguru
@Dennis Nijholt, is ook prachtig! Jarsiv (uit ander topic) heeft'm ook vandaag gekregen, heel mooi ook!
 

Dennis Nijholt

Forumguru
@Corné ik heb hem gezien op zijn oprit (de foto van zijn O3C), is prachtig. Ik baal alleen een beetje was als 1 van de eerste hier die hem bij de dealer kreeg....en ga als 1 van de laatste rijden..(volgende week mag ik hem ophalen). omdat de inbouw van het leder en het multimedia systeem nogal lang duurde...maar vind het fantastisch dat iedereen tot nu toe zijn O3 geweldig vind ongeacht de uitvoering, en ja wensen hou je altijd ook al rij je in een Bugatti Veyron van meer dan een miljoen met 300 plus want dan is de ruimte om je schoonmoeder naar je vakantieadres te vervoeren te klein omdat er geen dakkoffer op kan..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
nog ff volhouden, dat wachten wordt dik beloond straks met zo'n mooi interieur en dvd schermen in de hoofdsteunen! die gadget heb ik dan weer niet helaas, dus ik sluit me bij je aan, je hebt idd altijd wel iets te wensen :)
 

CoesDoes

Forumguru
@Corné ik heb hem gezien op zijn oprit (de foto van zijn O3C), is prachtig. Ik baal alleen een beetje was als 1 van de eerste hier die hem bij de dealer kreeg....en ga als 1 van de laatste rijden..(volgende week mag ik hem ophalen)...
Nah.., ik moet nog tot wk40 wachten dus je bent zeker niet de laatste ;)

Ik vind trouwens de meeste kleuren die ik zo voorbij zie komen wel goed staan, vind zeker ook de Platin grey erg goed. Ik hoop dat het Topaz brown op mijn combi ook zo mooi gaat uitkomen.
 

Thorgal

Forumguru
Nah.., ik moet nog tot wk40 wachten dus je bent zeker niet de laatste ;)

Ik vind trouwens de meeste kleuren die ik zo voorbij zie komen wel goed staan, vind zeker ook de Platin grey erg goed. Ik hoop dat het Topaz brown op mijn combi ook zo mooi gaat uitkomen.
Wij hebben ong. Dezelfde productieweek maar ik heb ook nog een panoramisch dak besteld dus....
Het blijft wachten en kijken naar de foto's van anderen
 
Mijn leasecontract van mijn Octavia Combi 2 zit er over een aantal maanden op. Ben druk bezig om me heen te kijken. Het ziet ernaar uit dat ik lekker bij Skoda blijf en ga voor de Octavia Comci DSG Business Line Elegance. Lekker veel extra’s erbij zoals 18 inch, elektrische achterklep, elektrische bestuurderstoel, functiepakket en Sunset.


Over de kleur ben ik niet uit. Ik heb nu een zwarte. Ziet het eigenlijk niet zitten om weer 3 a 4 jaar in een zwarte rond te rijden. Dan lijkt het alsof ik 8 jaar in dezelfde auto rij. Twijfel tussen grijs en wit. Nadeel van deze kleuren is dat de chromen accenten minder opvallen. De andere kleuren spreken mij minder aan muv. Racing Blue, zou eventueel ook nog kunnen.

Eerste keuze was eigenlijk platin grey maar die is niet meer leverbaar. Ik heb afgelopen weekend van mijn dealer begrepen dat deze vervangen gaat worden door bordeaux?. WAAROM?? Vanaf week 45 is moon white leverbaar heb ik begrepen. Dit schijnt metallic wit te zijn. Lijkt me ook wel een mooie optie.

Hebben jullie al ergens een witte combi gezien en wat weten jullie van de moon white kleur?
 

Maik

Actief lid
Metal Grey, is dat niet exclusief voor de RS? Weet het echt niet, maar staat me zoiets bij.
Gister even bij een dealer in De Meern binnengestapt en die vertelde mij dat Metal Grey ipv Platin Grey kwam... Maar ja, ook dealers kunnen het wel eens fout hebben, maar het kleurstaaltje hing er :)
 

maartenv84

Senior Member
Ja dat is mij ook verteld! Steel grey komt er aan en zal naar verwachting vanaf het nieuwe jaar leverbaar zijn.

Bordeaux rood??? Dat zou ook wel eens een mooie kleur kunnen zijn. Ik heb tot nu toe alleen iets gewoon over Rio Red en die leek mij weer net te knal rood.
 

RRPR

Lid
Zo, nu is het tijd voor mij om wat foto's te uploaden. Volg al een aantal weken de Octavia III topics (ik ben nieuw hier), en heb nog wat foto's van vers afgeleverde Octavia's bij Kreijne in Hoogland (2,5 week terug). Tijd om nu zelf een bijdrage te leveren. Zijn met mijn telefoon genomen, dus kwaliteit is niet in alle gevallen even goed, maar desalniettemin wil ik ze toch even laten zien.

Ja, die Denim Blue, die heb ik besteld! (ook bij Kreijne overigens). Vet hoor.
 

Fean

Forumguru
Ik zou graag Racing blue hadden willen nemen nu ik de foto's bekijk. Dat oogt zeer goed. Maar ik bespeur bij mijzelf dat de kleur van de auto vaak gaat vervelen na verloop van tijd. Dat gevoel heb ik minder snel met zwart of zilver.
 

Fean

Forumguru
Komt omdat zwart, zilver of grijs al meteen saai is :)

Dat zou inderdaad kunnen :D

Kan persoonlijk zijn... ik weet niet waarom maar bijvoorbeeld de kleur zilver verveeld eigenlijk niet of nooit, althans het stoort niet.. 4 maanden met rood rijden daarentegen gaat als het ware tegenstaan... waarschijnlijk omdat zwart grijs etc niet opvalt kijk je er niet of minder naar?
Onder het mom van hoelanger je kijkt des te groter de kans op "versaaiing"? This net als bij vrouwen..:D

Zoiets misschien?
 
Bovenaan Onderaan