Octavia Combi bij de dealer

@Skoda liefhebber 1: Ik zie in jouw bestelling "geen typeaanduiding", die optie had ik nog niet gezien maar de dealer gaf aan dat ze die eraf fohnen. Is dat bij jou ook zo of zetten ze het er in de fabriek niet eens op?
Volgens mij is het geen optie. De leasemaatschappij heeft dit handmatig op de offerte gezet. Ik weet dus niet of het er later vanaf wordt geföhnd of dat het in de fabriek wordt geregeld.
 

CoesDoes

Forumguru
Was net even bij de dealer in den Bosch, ze hebben combi's staan in Zwart, Zilvergrijs, Cappucinno en Race Blue, met diverse motoren (In ieder geval een TSI een TSI en een TDI en ik meen ook een TDI)

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Viel me trouwens op dat de kofferbak vrij diep lijkt op alle foto's, maar de 'schakelaar' voor het neerklappen van de bank is van achter de auto best redelijk te bereiken, de nettenset ziet er best strak uit

image.jpg
 

turboturbo

Forumguru
Bij skoda center utrecht zijn er 2 brilliant silver demo's (denk ik):

Bekijk bijlage 18330 -knip-
Welke velgen zijn dat? Die vind ik erg mooi staan op de Octavia! :nailbiting:

skoda-octavia-diesel-2013-7975.jpg


18-golus-e1356529335909.jpg


Waarom zitten er bij sommige modellen een geel kenteken op, en bij anderen een groene?

EDIT: plaatjes toegevoegd.
 

CoesDoes

Forumguru
Hey coes je vergat de zilveren te fotograferen :(
Het was een zilveren met chromen raamomlijsting en roofrails, dus niet zoals die van jou gaat worden. (En ik wilde je spanning niet bederven.., jij mag snel genoeg naar je eigen Octavia kijken :D)
 

CoesDoes

Forumguru
Het was een zilveren met chromen raamomlijsting en roofrails, dus niet zoals die van jou gaat worden. (En ik wilde je spanning niet bederven.., jij mag snel genoeg naar je eigen Octavia kijken :D)
Ik zie net dat de grijze stiekem (samen met mijn vrouw) achter de blauwe op de foto is gaan staan (photobombing!!):thumbsup:
 

res-q

Senior Member
Dat komt waarschijnlijk omdat die allemaal met een speciaal introductie-pakket zijn besteld, waar o.a. 17" Teron velgen en zilveren raamomlijsting in zit :)
 

res-q

Senior Member
Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit! Volgt er ook een uitgebreide reportage als je m zelf hebt? :)
 

cDree

Lid
@jarsiv, waar heb je hem besteld? zie namelijk een bordje vlooienmarkt (H)oorn?
Ziet er wel strak uit :jaja:
 
Bovenaan Onderaan