Octavia Combi bij de dealer

fh232

Nieuw lid
Op dit forum lees ik dat er bij sommige dealers al uitvoeringen van de nieuwe Octavia Combi zijn te bewonderen. Nu ben ik nieuwsgierig naar de verschillende uitvoeringen/kleuren. Wellicht handig als hier gepost wordt welke uitvoeringen/kleuren bij welke dealers staan?
 

TedVlemmings

Forumguru
Skoda Centrum Utrecht heeft een handgeschakelde Rebel Blue EBL benzine variant in de showroom staan en er rijdt een grijze TDI rond om proef te rijden, geen idee welke uitvoering dat is.
 

MacRembrandt

Forumguru
De Combi die bij Vallei Groep Veenendaal was binnengekomen.
Stond nog bij de poetser. De verkoper was zo vriendelijk mij dit te vertellen en een routebeschrijving te geven.:thumbsup:

Weet niet exact welke uitvoering dit is. Heeft in elk geval zwarte dakrails.
 

Bijlagen

  • Octavia versus Golf.jpg
    Octavia versus Golf.jpg
    896,4 KB · Weergaven: 181

roeldewinter

Actief lid
ysygy4a4.jpg


Deze staat ook in Amsterdam. De Zwarte Ambition In Deventer is gearriveerd.
 

skodaboy

Forumguru
Bij welke dealers in BE,en welke uitvoering van de 03 combi in de showroom staat kan ik zo niet direct één,twee,drie vertellen.
Ik ben ook al ff niet meer bij mijn dealer geweest,daar ik thuis ben door een werkongeval (knie) en mij dus moeilijk kan verplaatsen...:(

Wat mij wel opvalt op de geposte foto's is,dat de 03 combi 'vrij hoog' op zijn poten staat..
als ik de laatste foto zo bekijk,zou ik gaan denken dat het een 4x4 uitvoering is...:D
 
@Skodaboy. Dat hoog op de poten staan is een veelgehoorde opmerking. Ik ben er ook benieuwd naar. Het blijkt dat er ook veel fotos circuleren waar de auto nog voorzien is van "transportblokken", echter het lijkt me vreemd dat ze deze er niet onderuithalen als een auto in showroom terecht komt.
 
@Skodaboy. Dat hoog op de poten staan is een veelgehoorde opmerking. Ik ben er ook benieuwd naar. Het blijkt dat er ook veel fotos circuleren waar de auto nog voorzien is van "transportblokken", echter het lijkt me vreemd dat ze deze er niet onderuithalen als een auto in showroom terecht komt.

@Superb2009: ik denk het wel, is ook een extra 'beveiliging' gezien ze dan niet harder dan 30km/h kunnen rijden :)
 

paulus474

Senior Member
Mijn geheugen is op het moment echt een zeef, maar in Waalwijk staat in ieder geval de Combi EBL in platin grey met de Alaris velgen. En verder nog een zwarte (demo?) Combi met de Golus velgen.
 

Makoez

Lid
De Skoda dealer in Veenendaal verwachtte deze week nog een combi in de showroom te plaatsen.
Ik weet alleen niet welke uitvoering.
Waarschijnlijk ga ik morgen even langs. maak ik gelijk wat foto's.
 
Bovenaan Onderaan