Octavia Combi 2019 Greentech Business

Herperduin

Forumguru
@JeSko Niet op zijn telefoon. Was lekker shaggie aan het roken met wellicht er iets in?!
Piepschuim aan binnenkant van kinderstoel was gescheurd. Denk door de klap van hoofd tegen het schuim of gewoon vervorming van stoel door klap. Zat in isofix dus goed vast en wellicht heeft het daarmee te maken.
Anyway: Iedereen gezond en auto komt terug. Gelukkig maar want de vervangende Kia Ceed is toch echt stukken minder prettig dan de Octavia (in mijn ogen…)

1983jeroen

Forumguru
Jeetje, dat is balen. Wel mooi recht van achteren geraakt zo te zien waardoor het met een nieuwe klep en bumper vast weer netjes is, al zal er achter de bumper ook nog wel wat krom zijn.

Succes met de afwikkeling en controleer de auto echt goed als je hem terugkrijgt. Zoals je weet gaat herstel soms niet in 1 (of 2 of 3 of 4 of 5 keer) goed.

Ben je zo wel mooi van die lelijke dealer reclame op de klep af ;)

Laatst bewerkt:

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Balen..... Weet je al of het hersteld gaat worden? Of moet de taxateur nog komen? Het gaat regelmatig vlug op een total-loss aan met zulke schades :confused:

Herperduin

Forumguru
@1983jeroen Ik heb jouw topic goed in de gaten gehouden dus ga zeker kijken of alles straks goed gerepareerd is.
@RichTrip Hij staat al week bij de hersteller en zou vandaag weer opgehaald mogen worden volgens de afspraak. Heb niets vernomen dat hij niet gerepareerd zou worden. Denk dat de schade relatief meevalt maar zelfs de kleinste schades kosten een kapitaal maar (in dit geval gelukkig maar) is de waarde van een tweedehands ook erg hoog dus hoop daarmee dat ie niet Total loss is. Ik zou anders zelf nog een gebruikte klep en bumper monteren want auto kan nog jaren mee en zoveel plezier van dat ik voorlopig nog iets anders zou willen
Ik laat weten als hij terug is of ik meer weet!

Herperduin

Forumguru
Hij is bijna klaar. Zou eigenlijk vandaag klaar zijn maar ze kregen achterklep niet goed afgesteld. Binnenkant achter de bumper was ook verbogen en hebben ze terug getrokken. Als klep gesteld is, kunnen ze pas ruit plaatsen. Klinkt alsof het goed komt. Geduld is een schone zaak en een witte Skoda zonder deuken ook dus ik wacht rustig af. Leenauto wel maar ingeleverd want had ik toch niet meteen nodig nu. Ga nog liever lopen en fietsen dan in een Kia Ceed rondrijden (voor de korte stukjes dan) :ROFLMAO:

Bovenaan Onderaan