Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Elegance Businessline 2012

Bram_O2

Actief lid
Nou, deze aanhanger kan ik lenen en overnemen van mijn zakelijke buurman, ik heb er zelf al 1 maar m'n bedrijf/orders groeien dat formaat boven het hoofd...:)
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat helpt, dan kun je de kosten van dat E-rijbewijs dus volledig verantwoorden als noodzakelijke bijscholing... :pardon:
 

Bram_O2

Actief lid
Ja ik heb dat ook met mijn huidige aanhanger gedaan, terug gekeurd naar het maximaal te trekken gewicht van mijn oude 1.4 TSI aangezien die minder kon trekken dan wat de aanhanger maximaal mocht wegen. Wist niet dat ik op deze manier een rbw BE kon ontduiken.
 

eriktv

Forumguru
Ik heb vorig jaar m'n E achter B gehaald. Kostte me €400 en een half dagje verlof. En ik hoef nooit meer moeilijke berekeningen te maken en schemaatjes te doorlopen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik heb vorig jaar m'n E achter B gehaald. Kostte me €400 en een half dagje verlof. En ik hoef nooit meer moeilijke berekeningen te maken en schemaatjes te doorlopen ;)

En je bent er ook niet dommer van geworden :thumbsup: Zouden meer mensen moeten doen :jaja:
 

eriktv

Forumguru
Haha ik moet eerlijk zeggen dat ik mij daar nu al niets meer van herinner :bloos:. Gezond verstand, je goed bewust blijven van je extra gewicht, lengte en breedte brengen je een heel eind. En 170pk onder de kap maken het soms ook wat makkelijker :deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Bram_O2

Actief lid
Even een hele simpele vraag, maar ik kan het antwoord gewoon nergens vinden. Ik rijd sinds een week met de Goodyear Vector 4seasons g2, in de maat 225/45/17. Auto rijdt als een natte krant nu, m'n versleten winterbanden (195/65/15) gingen nog beter door een bocht. Daarnaast merk ik dat de band het koppel van de auto in zijn 2 en 3 slecht verdraagt.

Kortom, of een bagger band, of Euromaster heeft ze op 23 bar gezet. Wat moet de bandenspanning van deze band zijn? De informatie in mijn tankklepje gaat maar tot 16".
 

Bram_O2

Actief lid
2.3 voor en 2.1 achter, nu op 2.4 en 2.2 gezet.

Kan me niet voorstellen dat ik daardoor lekkerder de bocht doorga :shutup:
 

Bram_O2

Actief lid
Nog harder zetten lijkt me voor nog meer tractieverlies te gaan zorgen. Ik heb best wat reviews gelezen en daar kwam deze band toch echt heel positief naar voren...misschien maar m'n verlies nemen en wisselen voor de Crossclimate :(
 
Bovenaan Onderaan