Hij is er!!!
Excuus dat het even geduurt heeft, maar hier dan de foto's van mijn nieuwe Octavia!
Donderdag dus opgehaald en gelijk naar het zuiden voor de velgen, xenon en veren. Echter bleek al snel dat de veren niet goed waren, dus die konden we er niet onder monteren. Wel hebben we alvast het xenon ingebouwd en de 18" slofjes eronder gezet. Tevens een kentekenplaat-houder zonder reclame geplaatst.
A.s. maandag avond gaan de (hopelijk) goede veren eronder en is hij dus 35mm lager. Ik denk dat de velgen dan nog net iets beter uitkomen en de auto iets strakker op de weg ligt.
Over de auto zelf; Hij is in een woord geweldig! Wat een bak! Hij rijdt super, oogt fraai en voelt heel degelijk en solide aan. Iedereen is helemaal weg van de kleur en nu zeker met xenon en de velgen. Ik ben dus super enthousiast en kan de O2 zeker aanbevelen voor andere (lease)rijders!
Ik heb even een paar albumpjes gemaakt met wat foto's. Dus ik hoor jullie mening zover wel! Zodra hij helemaal 'af' is volgen de andere foto's ook natuurlijk!
Hier wat voorproefjes! :bye:
*gaat snel weer een rondje rijden!*