Octavia besteld / Voorstellen

cvegreen

Forumguru
Je octavia is er niet lelijker op geworden met het verlagen . Je kan nu inderdaad wel strakker gaan rijden , maar u rug . Gaat die niet te veel klappen extra moeten incaseren ? Ok , ik zaag misschien, maar ik weet wat een zere rug is met mijn hernia die terug flink duwt op mijn zenuwen naar mijn linker been.
 

WanderZ

Actief lid
Je octavia is er niet lelijker op geworden met het verlagen . Je kan nu inderdaad wel strakker gaan rijden , maar u rug . Gaat die niet te veel klappen extra moeten incaseren ? Ok , ik zaag misschien, maar ik weet wat een zere rug is met mijn hernia die terug flink duwt op mijn zenuwen naar mijn linker been.


Weet je dat ik daar ook een beetje bang voor was, maar dat reuze meevalt? Hij is wel iets stugger geworden, maar zeker niet oncomfortabel ofzo.. Ik heb er nog geen duizenden km's mee gereden natuurlijk, maar de 150 tot nu toe vond ik prettig rijden, zelfs met wat drempels en vervelende bruggen er tussen.
 

cvegreen

Forumguru
Weet je dat ik daar ook een beetje bang voor was, maar dat reuze meevalt? Hij is wel iets stugger geworden, maar zeker niet oncomfortabel ofzo.. Ik heb er nog geen duizenden km's mee gereden natuurlijk, maar de 150 tot nu toe vond ik prettig rijden, zelfs met wat drempels en vervelende bruggen er tussen.

Ben blij dat het toch nog comfortabel is , je wagen ziet er een pak beter uit nu hij verlaagd is . Ik vond hem op de eerste foto's ook iets te hoog staan.
 

WanderZ

Actief lid
Zet dr 4 mensen in en pak een slecht weggetje, dan heb je de ergste test wel gehad. :grin:


*zoekt 3 vrijwilligers*:aangenaam:

volgende week de grootouders van vrouwlief eens een rondje mee laten rijden denk ik.. Als die aan het eind hun gebit nog in hebben is het comfortabel genoeg!! :grin:
 

EdK

Forumguru
*zoekt 3 vrijwilligers*:aangenaam:

volgende week de grootouders van vrouwlief eens een rondje mee laten rijden denk ik.. Als die aan het eind hun gebit nog in hebben is het comfortabel genoeg!! :grin:

ehhh heet dat niet schoonouders ??
achhhh arme mensen !
 

___JC___

Forumguru
In Nederland valt het allemaal op zich nog wel mee. Echt slechte wegen hebben we niet op wat klinkerstraatjes na. Na 4.000 km door 8 landen kan ik wel zeggen dat Belgie volgens mij toch echt de slechtste wegen heeft. Maar ik kwam niet gebroken uit de auto ofzo. Ben dr aan gewend denk ik.
:grin:
 

WanderZ

Actief lid
Geeft niks! ;)


Zojuist mijn Album weer aangevuld met de nodige foto's!!

http://www.skodaforum.nl/board/album.php?u=4205

picture.php
 
Kan je net zo goed de PM posten ..


Maareh .. je hebt je wagen niet bij van Heukelem gehaald? Die is toch het dichtste bij? Of moest je van de leasemij. perse bij een bepaalde dealer bestellen?

.
 

WanderZ

Actief lid
Maareh .. je hebt je wagen niet bij van Heukelem gehaald? Die is toch het dichtste bij? Of moest je van de leasemij. perse bij een bepaalde dealer bestellen?.

Nee niet bij van Heukelem vandaan inderdaad.. De leasemij heeft een dealer afspraak met mijn werkgever, dus was dealer gebonden qua aflevering.. Voor onderhoud mag ik zelf beslissen.
 

cvegreen

Forumguru
Dat zijn mooie foto's van je octavia man. Je hebt wel oog ervoor lijkt mij . Ik schiet maar wat los , mijn vrouw klaagt daar toch steeds over , dat ik niet kijk als ik een foto neem. Voor mij is het goed als wat ik erop wil erop staat , voor haar zijn details ook nog eens heel belangrijk en daar ga ik dan steeds de mist in .
 

WanderZ

Actief lid
Dank u! Het is wel een beetje een hobby van me ja.. Dus maak graag foto's, al helemaal van iets leuks en nieuws als deze auto!

Heb zo ook (gok ik) wel 1000 foto's van mijn hond.. haha :1761:

Lijkt me ook leuk eens bij een meeting te zijn en van alle auto's wat leuke kiekjes te schieten.. :grin:
 
Bovenaan Onderaan