Octavia besteld / Voorstellen

WanderZ

Actief lid
Krijg net mailtje van m'n vader... De velgen staan al klaar, met band!! haha kan nu helemaaaal niet meer wachten!

:cheer::yeah::1761:

EdK

Forumguru
hehe zal de rekening ook wel klaar liggen !!?
Maar mooie velgjes en zullen zeker mooi staan !
Die kleur blauw metalic is ook al zo'n mooi kleurtje, bij ons de bedrijfskleur

Herbie

Lid
Nog een paar dagen. Ik ben erg benieuwd naar de foto's van je Octavia in de kleur Aqua blue en de 18" velgen.

WanderZ

Actief lid
Zo anders ik wel!! haha Ja nog een paar daagjes en dan is het eindelijk zover.. Directe collega's en vrieden worden er gek van.. 'Ik zou blij zijn als je die auto eindelijk hebt, dan hou je er misschien eens over op' zeggen ze allemaal.. hahaha Is toch niet gek dat ik enthousiast ben over een auto? Helemaal omdat ik er wat leuke dingetjes aan laat doen en nu in een slOpel moet rijden.. :uitlachen:

Maar goed.. Foto's van voor en na de aanpassingen komen hier donderdag avond!! :xyxthumbs:

WanderZ

Actief lid
Hij is er!!!

Excuus dat het even geduurt heeft, maar hier dan de foto's van mijn nieuwe Octavia!

Donderdag dus opgehaald en gelijk naar het zuiden voor de velgen, xenon en veren. Echter bleek al snel dat de veren niet goed waren, dus die konden we er niet onder monteren. Wel hebben we alvast het xenon ingebouwd en de 18" slofjes eronder gezet. Tevens een kentekenplaat-houder zonder reclame geplaatst.
A.s. maandag avond gaan de (hopelijk) goede veren eronder en is hij dus 35mm lager. Ik denk dat de velgen dan nog net iets beter uitkomen en de auto iets strakker op de weg ligt.

Over de auto zelf; Hij is in een woord geweldig! Wat een bak! Hij rijdt super, oogt fraai en voelt heel degelijk en solide aan. Iedereen is helemaal weg van de kleur en nu zeker met xenon en de velgen. Ik ben dus super enthousiast en kan de O2 zeker aanbevelen voor andere (lease)rijders!

Ik heb even een paar albumpjes gemaakt met wat foto's. Dus ik hoor jullie mening zover wel! Zodra hij helemaal 'af' is volgen de andere foto's ook natuurlijk!

Hier wat voorproefjes! :bye:

picture.php

picture.php

picture.php

*gaat snel weer een rondje rijden!*

Huyzen

Lid
Dat ziet er best aardig uit, om maar eens een understatement te gebruiken. Mooie kleur, fraaie velgen. Verlaging moet 'm echt wel afmaken denk ik. Ben benieuwd naar de foto's!

Hetzer

Forumguru
Mooie velgen, staan echt super bij de auto,je hebt zo een echt uniek combinatie, succes morgen met het inbouwen van de veren, ik denk dat het eind resultaat dan helemaal geslaagd is!!!!!!!!!!!

MK74

Lid
Wat een mooie bak! Die velgen zien er ook wel erg strak uit ja!
Hoe heb je dat gedaan met die Xenon? Heb je nu ook koplampsproeiers (ik geloof dat ik ze op de laatste foto niet zie) Is het tegenwoordig niet verplicht om met Xenon ook koplampsproeiers te hebben? (tenminste; ik dacht zoiets gelezen te hebben..)

Michel

Forumguru
Klopt, je dient koplampsproeiers én automatische hoogteregeling van de koplampen te hebben. Aftermarket Xenon mag al sinds enige tijd niet meer worden aangebracht, tenzij dit aan een aantal eisen voldoet, waaronder de aanwezigheid van koplampsproeiers en automatische hoogteregeling.

WanderZ

Actief lid
Dank voor alle leuke reactie's.. Zodra ik meer foto's heb plaats ik ze en ben ik benieuwd hoe jullie hem vinden als hij echt helemaal af is! ;)

Hoe heb je dat gedaan met die Xenon? Heb je nu ook koplampsproeiers (ik geloof dat ik ze op de laatste foto niet zie) Is het tegenwoordig niet verplicht om met Xenon ook koplampsproeiers te hebben? (tenminste; ik dacht zoiets gelezen te hebben..)

Er zit een speciale Xenon set in die voor CAN-bus auto's is gemaakt. (die dus zonder storingen werkt!)
Ik heb er geen koplampsproeiers in zitten, maar misschien komen die nog wel. Het klopt dat die verplicht zijn op nieuwere auto's en bij een APK keuring zal dit ook een probleem zijn. Tegen die tijd heb ik wel een oplossing, of is de lease auto alweer uit contract en heb ik het xenon setje ergens anders in zitten! ;)

EdK

Forumguru
Hoe er rekening mee met achteraf ingebouwde Xenon verlichting dat de reflector ook aan bepaalde eisen moet voldoen !
Een en ander is op forum tot in de puntjes te lezen , want er is al veel gesproken over dit onderwerp

Aiii

Lid
Ha! Goeie vraag, weet ik nog niet.. Maar kan ik wel even voor je navragen! Voor jezelf of voor mijn auto?

Heh, voor de mijne mag ook, maar dat zal neem ik aan op hetzelfde neerkomen.

Eigenlijk puur uit interesse, verlagen staat nog op het verlanglijstje namelijk. :)

Bovenaan Onderaan