Octavia 4

dj.verhulst

Forumguru
Als ze samen met een Nederlander was zegt dat natuurlijk al veel he ...

Ja dat ze smaak had :yeehaa: ( ik probeerde haar zus niet te versieren dat deden anderen wel ),, haar moeder was echt een leuke schoonmoeder en niet zo'n draak waar je het nooit goed kan doen in haar ogen en niet goed genoeg ben , maar met mijn naam dachten ze eerst dat ik zo'n fiere Vlaming was ,, nee de arme Hollandse tak :deuk:
maar wat hebben we een lol gehad de culturele verschillen uitvergroten en belachelijk maken.
 

philippe bakker

Forumguru
Ja dat ze smaak had :yeehaa: ( ik probeerde haar zus niet te versieren dat deden anderen wel ),, haar moeder was echt een leuke schoonmoeder en niet zo'n draak waar je het nooit goed kan doen in haar ogen en niet goed genoeg ben , maar met mijn naam dachten ze eerst dat ik zo'n fiere Vlaming was ,, nee de arme Hollandse tak :deuk:
maar wat hebben we een lol gehad de culturele verschillen uitvergroten en belachelijk maken.
Alee je was feliefd of hoe misvormd zeggen de Nederlanders dat alweer
 

dj.verhulst

Forumguru
het was leuk zolang het duurde, had toen een Opel Corsa 1.5D dat ding reed erg zuinig , makkelijk 1 op 25 a 27 op de grote baan . gooide de tank vol bij de grens voor nederland weer in ging altijd vol. ik kwam naar een vakantie villa in Spa maar ze woonde in Antwerpen ,
dit was toen een hit in 1996 , had een CD speler in de Corsa met 4 speakers ,, en ik branden toen al m'n eigen cd's dat vond ze mega tof,, we reden door de Villa wijk met alle ramen open en dit snoeihard aan,, en als haar moeder meereed gewoon een cd met Tom Jones en de Beatles op normaal niveau waar zij van hield.

bijzondere familie had ze, mensen die je verwacht tegen te komen in een jaren 70 klucht.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

xplain

Forumguru
Nieuwe scoops, waarvan vooral het interieur al best goed te zien is:

d439342ee102d820f1d8a4b3f417b6ac.jpg
707d36204779cd8e18c2582bfa4d47d4.jpg
2fea9e67bc18fd6e6a7b00e861a67119.jpg
793f2eda9a2df7879a0595be87871cec.jpg
43ab672abf4b27d60e6f6c4569a2fd8a.jpg
 

hemi24

Forumguru
Dat wordt in elk geval een setje hulpveren voor de caravan..!

Ik zou wel eens willen weten wat het tereingewicht is van de combinatie op de foto’s; ik schat dat dit al aardig richting 3,5 ton loopt!
 

Henrik

Forumguru
Vooral het ontbreken van een versnellingspook (of keuzehendel voor dsg) valt me op. Samen met de laag geplaatste ventilatieroosters in het midden.
 

ertromp

Forumguru
De hendel ontbreekt misschien maar ik zie nog steeds een keuze knop.
Indeling dashboard is zoals de nieuwe Scala en kijk maar eens naar het dashboard van de Seat Tarraco.
 

dj.verhulst

Forumguru
ik krijg de indruk dat die O4 eigenlijk een wat kleinere superb geworden is..

vind ik jammer de Scala is me net te klein ( koffer ruimte ) maar deze O4 zal te duur zijn , hopelijk valt het toch mee
 

dj.verhulst

Forumguru
Ziet er goed uit. Lijkt wederom een stap vooruit tov huidige model.


ik ben over de huidige qua maatvoering zeer te spreken, maar bij gewerkte techniek is altijd fijn als het iets goeds brengt.

heb nu een 1.2 combi ,, die 1148kg weegt waar ik gemakkelijk een 1 op 18,5 a 20 mee rijd, ben bang dat de 1.0 tsi wel voordelen heeft als 10 pk meer, en nog wat zuiniger, maar ook een groter turbo gat de 1.5 ligt toch wat op de uiterste wat ik wel of net niet kan betalen, nou kan ik nog wel een jaar of 1 a 2 door rijden net 100 K km gereden.
en het rustig afwachten wat het gaat worden
 

leon-cupra

Forumguru
Als je dat scherm beziet met die twee draaiknoppen weet je al wat de meest genomen optie zal worden.
Wss de goedkopere uitvoering waar bij de duurdere uitvoering de knoppen zullen verdwijnen (zie scala), iets groter en mooier zal zijn.
 
Bovenaan Onderaan