Octavia 4

hemi24

Forumguru
Nieuwe scoops van het interieur:
nos-asomamos-al-interior-mas-economico-del-nuevo-skoda-octavia-201959905-1565612232_1.jpg


Is dat nu een stuur met 2 spaken..?
 

Mugjuh

Donateur
Zo te zien aparte hendel voor (A)CC

Ik vind de billpartij van de O4 te lomp, net zoals bij nieuwe Focus wagon of Kia Ceed Sw.
 

hemi24

Forumguru
@Okki : ik weet niet wat jij omcirkeld hebt, maar daar zit echt geen spaak..!

Je ziet de onderrand van de behuizing voor de airbagunit, de stuurkolom en de verstelhendel voor de stuurkolom, maar geen onderste spaak!

Er zit trouwens ook een airbagunit in van het huidige model, die niet aansluit bij de knoppen op het stuur.
 

Moonshine

Nieuw lid
Hallo,

Ik overweeg te wachten met bestellen nieuwe octavia (ivm total loss) tot de release van de O4!
heeft iemand enig idee, of iets gehoord over een release datum ?

Als ik nu nog een O3 sport bestel word ie (misschien) eind november geleverd anders wordt het Januari
in December levert Pon geen autos uit ivm jaar op kenteken :(
zal je net zien dat dan de introductie is van O4 , dan wacht ik liever..

alle info is welkom , ben benieuwd of er een intro edition komt en gelijk de hybride versie?
 

dj.verhulst

Forumguru
Hallo,

Ik overweeg te wachten met bestellen nieuwe octavia (ivm total loss) tot de release van de O4!
heeft iemand enig idee, of iets gehoord over een release datum ?

Als ik nu nog een O3 sport bestel word ie (misschien) eind november geleverd anders wordt het Januari
in December dat is onduidelijk, zal wel op een belangrijke beurs zijn om zo veel mogelijk publiciteit te genereren, tenzij er een andere wagen is die alle aandacht op eist .

zelf overweeg ik ook een nieuwe maar 2e hands met de kop eraf, 1,5 a 2 jaar oud hoop dat de nieuwe goed ontvangen word en snel leverbaar word, zodat het uitgaande model wat aantrekkelijker word.
zit alleen te dubben heb nu een 1.2 combi,, maar had eigenlijk een pk of 20 meer willen hebben ,, ga ik voor een 1.0 die 10 pk meer heeft of doe ik het gelijk flink door een 1.4/1.5 dan pak ik gelijk 45 pk en met dat act systeem zou ie me gelijke snelheid niet duurder moeten lopen.
maar met koude motor en in de stad zal ie wel duurder lopen dan de 1.o. moet beide nog proefrijden


alle info is welkom , ben benieuwd of er een intro edition komt en gelijk de hybride versie?[/QUOTE]


dat is onduidelijk, zal wel op een belangrijke beurs zijn om zo veel mogelijk publiciteit te genereren, tenzij er een andere wagen is die alle aandacht op eist .

zelf overweeg ik ook een nieuwe maar 2e hands met de kop eraf, 1,5 a 2 jaar oud hoop dat de nieuwe goed ontvangen word en snel leverbaar word, zodat het uitgaande model wat aantrekkelijker word.
zit alleen te dubben heb nu een 1.2 combi,, maar had eigenlijk een pk of 20 meer willen hebben ,, ga ik voor een 1.0 die 10 pk meer heeft of doe ik het gelijk flink door een 1.4/1.5 dan pak ik gelijk 45 pk en met dat act systeem zou ie me gelijke snelheid niet duurder moeten lopen.
maar met koude motor en in de stad zal ie wel duurder lopen dan de 1.o. moet beide nog proefrijden
 

Moonshine

Nieuw lid
Idd de Golf komt eerst dan de Octavia, tegelijk lijkt me niet !
Misschien pas Geneve dan ? hopelijk niet , zou hem graag ergens eind januari bestellen
 

Moonshine

Nieuw lid
dit vond ik op een forum site in Tjechie

http://www.autoforum.cz/predstaveni...octavii-dostane-i-novou-digitalni-asistentku/

Het autosalon van Frankfurt ligt achter ons en werd volledig bestuurd door VW. De Duitsers introduceerden dit jaar twee belangrijke nieuwtjes, de Porsche Taycan en Volkswagen ID.3 . De metropool Hessen was dus in de eerste plaats gericht op elektromobiliteit en de grootste autofabrikant ter wereld moest bij afwezigheid van meer dan twintig concurrenten zelfs met niemand delen. En het zal niet anders zijn in haar nieuwe innovaties, zoals ze zullen verschijnen tijdens afzonderlijke evenementen.

De achtste generatie VW Golf wordt als eerste gelanceerd , waarop we al op 24 oktober kunnen rekenen. Het merk zal het in zijn thuisland, Wolfsburg, tonen en zal dit jaar op de markt komen. Deze vierde generatie Skoda Octavia zal tot volgend jaar moeten wachten om in de showrooms te arriveren. De première is echter ook gepland voor dit jaar, wat ook te wijten is aan het feit dat de autofabrikant in Mladá Boleslav het label zestig jaar geleden voor het eerst gebruikte. En zo'n jubileum kan worden gebruikt.

Tot nu toe wisten we alleen dat de nieuwe Octavia na de nieuwe Golf zal verschijnen, maar de specifieke datum is nog niet bekend. Dit is nu voorbij, want de auto arriveert op 11 november. Dus het zou ons niet verbazen als de automaker zijn bestseller in het debuut alleen in het wit schilderde, elke moderator Martin koos en de aanwezige gasten gans met kool en knoedels serveerden. Vooral wanneer, zoals in het geval van Golf, ook in dit geval de première thuis zal zijn, dat wil zeggen in Tsjechië.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan