Octavia 4

JeSko

Forumguru
Algemeen vind ik hem niet zo mooi, die Volvo achtige letters achteraan, en de smoel en kont vind ik maar niets, misschien dat ie in het echt meevalt, voorlopig vind ik de Sll en Slll knappere verschijningen.
 

tha a

Senior Member
die interieur "foto's" kloppen denk ik sowieso niet... op eerdere, echte, gelekte beelden zie je een mini dsg pook en niet zo'n ouderwetse pook. Zelfde geldt voor de handrem...
 

JeSko

Forumguru
Er bestaat ook nog zoiets als een handbak met 5 of 6 versnellingen en dan heb je zo'n retropook wel nodig....:pardon::pieker:

Keep the shift alive! Kwestie van tijd voor er meer en meer automaten gaan rondrijden, ik schakel veel te graag om automaat te gaan rijden. Mss ooit als ik ouder ben en mijn ontkoppel been niet meer mee wilt:maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

dj.verhulst

Forumguru
voor mij is dat gunstig ,, de jong gebruikte exemplaren moeten minstens met zo'n zelfde bedrag zakken ...

zo ben ik ook aan mijn Octavia TDI 2004 gekomen Octavia II was net op de markt
 

leon-cupra

Forumguru
voor mij is dat gunstig ,, de jong gebruikte exemplaren moeten minstens met zo'n zelfde bedrag zakken ...

zo ben ik ook aan mijn Octavia TDI 2004 gekomen Octavia II was net op de markt
De prijs van een tweedehands zal niet zo enorm zakken.
1) een eigenaar gaat geen extra 4000euro laten vallen op de overname van zijn wagen. Dan rijdt hij gewoon verder met zijn huidige wagen.
2) huidige stock bij handelaars zal gewoon iets langer blijven staan en de verkoop zal terug aanzwengelen wanneer de stockwagens van skoda op zijn
3) wanneer de O4 beschikbaar is, zal weer blijken dat de prijzen weer belachelijk omhoog gegaan zijn waardoor een tweedehandse O3 terug aantrekkelijker wordt met gevolg terug hogere prijzen.
 

Alpha

Donateur
Laatst bewerkt:

Fmoon

Forumguru
Ik zie die i wel. Het is ook geen echte foto maar een configuratie afbeelding, wellicht dat de schaduw daarom sowieso niet echt is.
 
Bovenaan Onderaan