Octavia 3 Lichtpakket wordt als fout geleverd met lichte mistlampen

Zijn er meer kopers die deze ervaring hebben?


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

intruder1400

Actief lid
Morgen worden die van mij verwisseld. Ben heel benieuwd hoe de zwarte mistlampen staan. Vind de verkeerde lampen nu met de dag lelijker worden....
 
Ik ben vandaag bij mijn auto wezen kijken (greenline business) daar zag ik dat er inderdaad zilveren mistlampen op zitten terwijl ik ook het zicht/lichtpakket heb. Mijn dealer zei dat het klopt, alle andere buiten hadden ook zilveren.
Echter een bepaalde uitvoering (weet even niet meer welke) schijnt zwart te hebben.

Ik kan nergens vinden waar ik het na kan kijken want ik vind zwart vele malen mooier op een candy white uitvoering.

Daarom had ik vandaag een topic geopend, maar is dicht gegooid. Ik heb die andere 5 tellende topic door gespit maar kon geen feiten vinden over dat de Greenline Business met Xenon zwarte reflectors heeft.

Vandaar nogmaals mij vraag wie kan uitsluitsel geven.

Verder een toffe wagen geworden, dealer heeft goed meegedacht en gewerkt om hem zo te krijgen.
Vandaag nog zwarte speigelkappen laten bestellen ipv de reeds witte die er op zitten.
 

intruder1400

Actief lid
Klinkt mij als een broodje aap verhaal. De folder is er duidelijk over. Mijn O3 GL BL Magic black met licht pakket werd ook met zilveren mistlampen geleverd. Dealer heeft contact gehad met PON, keurig vandaag onder garantie vervangen. Ik heb dan geen candy white, maar ik geloof niet dat per kleur de configuratie verschilt. Dan zou daarover logischerwijs vooraf over gecommuniceerd moeten worden.
Gewoon van je dealer eisen dat het vervangen wordt is mijn mening.
 
Ik heb zojuist mijn dealer gemaild, ik geloof niet dat mijn dealer mij bewust verkeerde info geeft.
Denk ook dat er een stuk onwetendheid bij zit, wat ik me ook wel voor kan stellen.

Dank voor je info.
 

intruder1400

Actief lid
Met broodje aap verhaal lijkt het inderdaad een bewust verkeerd verhaal. Zo bedoelde ik het niet, dat kan ik ook niet beoordelen. Waarop baseerde jouw dealer zijn antwoord, op basis van wat er aan auto's geleverd is aan hem, of heeft hij met PON contact gehad?
 

Jstruijk

Senior Member
Er is idd maar 1 greenline, maar blijkt nu toch wel met "af-en-toe" in het geheim gewijzigde specificaties die voor de klant niet inzichtelijk zijn aangezien de prijslijst volgens Skoda geen inzicht geeft in de uiteindelijke samenstelling en de dealers schijnbaar ook niet op de hoogte zijn :banghead:
En inderdaad geldt deze info ook voor de greenline businessline.
 
Er is idd maar 1 greenline, maar blijkt nu toch wel met "af-en-toe" in het geheim gewijzigde specificaties die voor de klant niet inzichtelijk zijn aangezien de prijslijst volgens Skoda geen inzicht geeft in de uiteindelijke samenstelling en de dealers schijnbaar ook niet op de hoogte zijn :banghead:
En inderdaad geldt deze info ook voor de greenline businessline.

Dank je, dan hadden alle greenlines de verkeerde lampen.... lekker verhaal.
 
Klinkt mij als een broodje aap verhaal. De folder is er duidelijk over. Mijn O3 GL BL Magic black met licht pakket werd ook met zilveren mistlampen geleverd. Dealer heeft contact gehad met PON, keurig vandaag onder garantie vervangen. Ik heb dan geen candy white, maar ik geloof niet dat per kleur de configuratie verschilt. Dan zou daarover logischerwijs vooraf over gecommuniceerd moeten worden.
Gewoon van je dealer eisen dat het vervangen wordt is mijn mening.

Foto's graag ;)
 

intruder1400

Actief lid
3y3yte8e.jpg
Vergelijk maar met de foto's in post #73
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan