Nu de emblemen zijn geïnstalleerd, kijk ik stiekem alweer met een half oog naar toekomstige aanpassingen

. Ergens deze week zullen er nog wat spulletjes binnen komen die van pas komen bij het vervangen van de remblokken. Denk daarbij aan een goede krik, assteunen, momentsleutel, teflon doppenset en remzuigerspreiders. Nu dacht ik, aangezien de remklauwen dan toch vrij liggen, wellicht kan ik deze voorzien van een mooi kleurtje

. Nu heb ik hier en daar al wat gelezen over welke verf hiervoor geschikt zou zijn, de een noemt Hammerrite en de ander spreekt over Foliatec. Ik wilde toch nog eens de vraag stellen wat jullie zouden adviseren en ook waarom natuurlijk. Uiteraard rest dan ook nog de kleur die de remklauwen mogen worden. Ergens op het forum heb ik witte remklauwen voorbij zien komen, wat ik ook wel erg gedurfd en gaaf vond ogen. Wellicht dat het wel te weinig afsteekt tegen de witte wagen

. Ook goud ben ik niet vies van en lijkt me ook wel een kek kleurtje. Andere kleursuggesties zijn uiteraard ook welkom

.
Naast de remklauwverf denk ik ook stiekem nog na om ergens volgend jaar de wagen dan toch eens te laten verlagen. Wanneer ik dit doe, wil ik er wel gelijk een schroefset onder leggen om niet te veel in te leveren aan comfort. De originele schokbrekers zijn daarbij natuurlijk ook niet de jongste meer. Het andere wat voor mij van belang is dat ik de wagen, wanneer nodig, ook weer kan terugzetten naar originele rijhoogte. Waarom zou je dat willen, vraag je je vast af? Wanneer we weer eens naar Oostenrijk op vakantie gaan, zullen we daar voornamelijk gaan hiken. Om het startpunt van verschillende mooie routes te komen, zullen we af en toe zijn genoodzaakt om over een wat hobbeligere weg (al dan niet met kiezels en keien) te navigeren. In dat geval is het wel lekker de wagen weer wat hoger te kunnen zetten

. Anyway suggesties voor goede (en eventueel betaalbare, toch ook niet onbelangrijk) schroefsets zijn meer dan welkom.