Octavia 3 HB 1.4 TSI "Panda"

Topic in 'Mijn auto' gestart door vennix, 18-03-2021.

1. vennix

vennix Actief lid

Ah ik snap nu wat je bedoelde van eerder. Wel krijg ik hier een licht “kermis” gevoel bij :pieker:, haha. Ik heb hem toch maar wel in de favorieten gezet, wie weet :pardon:. Een wit kleurtje i.p.v. het blauwe was wel al beter geweest.

2. Sjoerdb

Sjoerdb Senior Member

Open maken en kleur veranderen.....

3. vennix

vennix Actief lid

Ik vraag me af of die ledjes zo in die kleur zijn gecodeerd en of je het dan zo makkelijk kan aanpassen. Maar aan de andere kant, ik heb daar ook weinig kaas van gegeten, haha.

Laatst aangepast: 18-03-2021
  4. vennix

vennix Actief lid

Niemand die trouwens ervaring heeft met het instellen van de US lights via het instellingen menu, zoals hier?

5. vennix

vennix Actief lid

Goedemorgen leden,

Zoals beloofd zou ik toekomstige updates plaatsen in deze post. Nu heb ik dit weekend een kleine aanpassing gedaan ten behoeve van de recent geplaatste wielen. Voor het weekend heb ik de bestelde slotbout afdekkapjes binnen gekregen en dit weekend geplaatst. Ondank de kleine aanpassing toch weer een hele verbetering ten opzichte van de grijze kapjes en geen kapjes voor de slotbouten. :D. Wel jammer dat de slotbout afdekkapjes niet ook metallic zijn. @EJS was het nog gelukt om de kapjes te vinden?

IMG_0552.jpg

IMG_0553.jpg

@Kanerr Ik zou je ook nog laten weten hoe de nieuwe Goodyear banden bevallen. Kort gezegd; Mocht je overwegen deze banden aan te schaffen, zou ik zeker niet langer twijfelen! Tot nu kan ik geen minpunten ontdekken. Ik vind het rijcomfort en het geluid echt alles meevallen. Ik had me er al bij neergelegd dat het comfort achteruit zou gaan bij de overgang van 17" naar 19". Heel eerlijk gezegd, vind ik het rijden er alleen maar op vooruit gegaan. De auto voelt strakker en sportiever aan en de grip is echt top, zowel bij droog als bij nat weer (wat het hier afgelopen week overwegend is geweest). Ik heb geen enkel moment gehad dat ik voelde dat het wegdek nat was. Het rolgeluid is naar mijn idee ook niet anders dan voorheen. Gewoon een kwalitatief erg goede band voor een redelijke prijs. Kortom: doen! :D

Kanerr vindt dit leuk.
  6. EJS

EJS Lid

Ik heb ze ook, via de dealer, zelfs metallic. Alleen zijn ze te klein. Mn slotbouten van superskoda zijn precies even groot. Je kon bij superskoda 2 soorten kiezen. Ik heb denk de verkeerde wat dat betreft. Haha stom. Nu zonder slotbouten maar met kapjes de zomerbanden erop gezet.

7. vennix

vennix Actief lid

@EJS jij hebt de slotboutkapjes via de dealer in metallic weten te krijgen? :pieker: Shit dan ben ik gewoon genept! Haha. Achja ze zijn zwart :pardon:. Je zal er bovenop moeten zitten wil je dat verschil zien denk ik. Wie weet vervang ik dat nog wel een keer dan :D. Wel goed dat je ze nu ook hebt. Via superskoda zal geen goedkope aangelegenheid zijn wanneer je alleen die kapjes nodig hebt, lijkt me? Verzendkosten enzo :pieker:

8. EJS

EJS Lid

Die slotbouten zijn van superskoda. Maar de kapjes zijn daar ook niet duur. Hebben bij superskoda alleen niet mijn metallic grijs. Jij hebt overigens ook grijs zo te zien..

9. vennix

vennix Actief lid

Als je inderdaad alles tegelijkertijd besteld, zal het wel meevallen. Ik heb de slotbouten van Skoda zelf meebesteld met de velgen, via de dealer. Nog een mooie korting op gehad ook :D.

De kapjes zijn overigens wel zwart, dit lijkt misschien op de foto wat grijzig. Alleen mat helaas, niet metallic.

Deel deze pagina