Octavia 2015

doc

Nieuw lid
Ik zie in Belgie bij directlease.be idd de optie Optical Parking Assistent (OPA) staan, hopelijk wordt de mijne met technology pakket gelijk voorzien van OPA ;)
 
Mijn Octavia combi is sinds 3 weken in bestelling en wordt een mj-2015 met acheruitrijcamera. Verwachte levering is week van 20-8.

Besteld: Octavia combi EBL 1.2TSI met DSG, 18" Alaris velgen, bagagepakket, functiepakket, el.achterklep, panorama dak, sunset, afneembare trekhaak, Eibach verlagingsset, chroomstrip voorbumper, chroomstrip achterklep, alu bescherming bumper achter, neerklapbase passagiersstoel, achteruitrijcamera, kleur Brilliant Silver metallic met zwarte stoffen bekleding.
 

frank190068

Nieuw lid
Is de achteruitrijcamera een dealer of fabrieks- optie en wat kost deze, ik kan deze namelijk niet terug vinden in de brochure en ook niet op de website.
 
Ik heb dit 2 weken geleden nagevraagd bij de dealer (Skoda Noordhoek Tilburg) en deze is (volgens mij) leverbaar af fabriek voor rond de 300 euri. Hij kon nog mee worden besteld, aangezien mijn order pas net was geplaatst bij Pon.
 

Archie

Senior Member
Mijn Octavia combi is sinds 3 weken in bestelling en wordt een mj-2015 met acheruitrijcamera. Verwachte levering is week van 20-8.

Besteld: Octavia combi EBL 1.2TSI met DSG, 18" Alaris velgen, bagagepakket, functiepakket, el.achterklep, panorama dak, sunset, afneembare trekhaak, Eibach verlagingsset, chroomstrip voorbumper, chroomstrip achterklep, alu bescherming bumper achter, neerklapbase passagiersstoel, achteruitrijcamera, kleur Brilliant Silver metallic met zwarte stoffen bekleding.
Heb je hier nog iets extras voor gedaan? Met andere woorden; ik heb zo'n beetje dezelfde O3 combi besteld maar dan op 14-4 (week 16) en hij wordt geproduceerd in week 27. Ik neem aan dat er dan niet standaard een camera opzit tenzij ik het aangaf? (wat ik niet heb gedaan)
 

vRS

Actief lid
Mijn Octavia wordt ook geproduceerd in week 27, de achteruitrijcamera is dan nog niet leverbaar, pas vanaf week 40 werdt mij verteld.
 
Heb je hier nog iets extras voor gedaan? Met andere woorden; ik heb zo'n beetje dezelfde O3 combi besteld maar dan op 14-4 (week 16) en hij wordt geproduceerd in week 27. Ik neem aan dat er dan niet standaard een camera opzit tenzij ik het aangaf? (wat ik niet heb gedaan)

Ik heb hier niets extra's voor gedaan. Gewoon de dealer gebeld, die heeft navraag gedaan en uiteindelijk via de leasemaatschappij naar de dealer de opdracht laten geven om de camera mee te bestellen.
 

Ramonq

Senior Member
Vandaag de dealer gesproken. Op de Greenline versie is de achteruitrijcamera voorlopig niet te bestellen. Op de duurdere versies wel, maar ik meen dat hij ook zei vanaf week 42.
 

Archie

Senior Member
Mijn Octavia wordt ook geproduceerd in week 27, de achteruitrijcamera is dan nog niet leverbaar, pas vanaf week 40 werdt mij verteld.
Ik wil ook geen extra vertraging (ivm vakantieplannen met de auto) dus ik laat het maar lekker zo :)
 
Vandaag even bij de dealer geweest om de kentekenplaten te laten vervangen door de luxe versie (waren ze vergeten).

Gelijk even met een monteur meegelopen om naar een verse '2015' greenline te kijken.
Ik heb overal gekeken, maar ik zie geen verschillen; geen glimmend logo, geen andere teksten op de airco, etc..
De monteur had zelf ook geen uiterlijke verschillen kunnen ontdekken, behalve een F in het serienummer onder de voorruit. Intern is ook de kabelboom voor de trekhaak aangepast, maar verder niets (zei hij).
 

micky

Forumguru
Mijn dealer bevestigde mij vandaag wederom dat het alleen voor de RS is en niet voor de "gewone" modellen

Edit: HEY ik zie geen RS logo in het stuur, of zie ik het niet goed?
 
D

Deleted member 12693

Mijn dealer bevestigde mij vandaag wederom dat het alleen voor de RS is en niet voor de "gewone" modellen

Edit: HEY ik zie geen RS logo in het stuur, of zie ik het niet goed?
Wat is dan alleen voor de RS? Het stuur?
 

ertromp

Forumguru
Wat ik begreep is in Duitsland op de RS het afgevlakte stuur standaard en op de overige als optie te kiezen met andere kleur stiksel.
Wat er in Nederland leverbaar wordt is afhankelijk van de importeur. Ja die ....... :D
 
Bovenaan Onderaan