Octavia 2015

micky

Forumguru
Dit lijstje kwam ik net tegen op internet:

- neues Emblem
- neuer Getränkehalter
- USB Anschluss mit voller Apple Connectivity Unterstützung
- Abgeflachtes Sportlenkrad (nur RS)
- Reifenfülldruck serienmässig
- RFK für CHF 340.--
 

serum

Senior Member
Was inderdaad een grapje. Heeft je dealer in ieder geval ook nog een beetje gelachen vandaag..
 

lugolux78

Forumguru
Peugeot zijn idd niet zo gek. Hebben nu al 4 jaren een 206sw zonder problemen. Kijk naar de Audi die ik 3,5 had (met 7 km bij aflevering dus spiksplinternieuw) dan had ik 2x vliegwiel kapot, koppeling kapot, boordcomputer storingen en een keer midden tijdens inhalen "storingstand" motor. Kortom het kan bij ieder merk... Zelfs bij Skoda
 

Joske

Forumguru
+1 Luc :thumbsup:

"Maandagochtend-auto's" kom je in alle segmenten tegen ongeacht de uitgebreidere kwaliteitscontroles bij premiummerken.
 

Canon-Eye

Forumguru
De ergste zijn die auto's waar ze vrijdagmiddag aan zijn begonnen om ze 's maandagsochtends af te maken. Brrr... :maakmegek:
 

Frank

Forumguru
Terug on topic: nieuwe items zijn live in Belgische configurator: camera, "sport" stuurwiel (ook op bv Elegance te krijgen). En de travel Assistant (lane assist en bordherkenning) zijn nu bestelbaar (was hier nog niet).

Op eerste zicht geen nieuwe wielen of motoren.
 

hemi24

Forumguru
Peugeot zijn idd niet zo gek. Hebben nu al 4 jaren een 206sw zonder problemen ...

Heb ook een 206sw gehad, zonder noemenswaardige problemen tot 205.000 km. 206 was mijn insziens een sterker nummer dan de 307!
Nieuwe 308sw kan me qua exterieur wel bekoren, dit in tegenstelling tot die kikkerogen-klokkenwinkel met dat kart-stuurtje.

@ertromp : ik zou willen dat het zover was, maar de Ford heeft nog maar een 100k aan ervaring, dus over een jaartje zit de 180 er wel op... Misschien een O3 MJ'16 als plugin-hybrid??? :greedy:
 

lada44

Lid
Hoi,

Vandaag een offerte laten opstellen bij de dealer voor de O3 combi Greenline buisiness. Zowaar verscheen als enige afwijking op de prijslijst de optie "4ZG Chromen raamomlijsting". Heb het maar laten aanvinken.... Geen achteruitrijcamera kunnen ontwaren in de lijst van opties. Zal navragen of deze wel als accessoire geleverd kan worden. Hou jullie wel op de hoogte.

groet.
 

ertromp

Forumguru
Hoi,

Vandaag een offerte laten opstellen bij de dealer voor de O3 combi Greenline buisiness. Zowaar verscheen als enige afwijking op de prijslijst de optie "4ZG Chromen raamomlijsting". Heb het maar laten aanvinken.... Geen achteruitrijcamera kunnen ontwaren in de lijst van opties. Zal navragen of deze wel als accessoire geleverd kan worden. Hou jullie wel op de hoogte.

groet.
Maar die avatar en gebruikersnaam? Hoe zit dat? Weet je zeker dat je een O3 besteld hebt? :D
 
Laatst bewerkt:

rouwehand

Senior Member
Vandaag contact gehad met de dealer, zij gaven aan dat de achteruitrij-camera voor een meerprijs Euro 300,-kan worden besteld. Dit geldt voor MY2015, productie vanaf week 40.
Het wordt GEEN vast onderdeel van de Businessline.

Het lijstje van @Mickey klopt inderdaad.
 
Laatst bewerkt:

lada44

Lid
Terug on topic: nieuwe items zijn live in Belgische configurator: camera, "sport" stuurwiel (ook op bv Elegance te krijgen). En de travel Assistant (lane assist en bordherkenning) zijn nu bestelbaar (was hier nog niet).

Ik heb pakket PWI laten offeren en deze bestaat uit "Travel Pack" + Columbus + Lane Assist twv 1.770 eu. Stond ook al los in de prijslijst. Misschien dat de importeur in belgie het travelpack en lane assist heeft samengevoegd in "Travel Assistant" ?

groet.
 
Bovenaan Onderaan