Octavia 2015

thom4s

Nieuw lid
Ik laad mijn iphone (4S) op via de usb poort en speel mijn muziek af via Bluetooth. Heb dan voldoende controle via het touchscreen (volume, volgende, vorige, pauze, naam/titel - ook bij spotify en zelfs mixcloud etc...). Gsm verbindt ook volledig vanzelf bij instappen ik heb er geen problemen mee.
 

Dnet

Senior Member
Zit er overigens ook verschil in de laadcapaciteit van 2015 usb poort? Ik heb gelezen dat bij een aantal mensen er te weinig ampere (waarschijnlijk 500mAh?) op de usb poort staat zodat de telefoon amper wordt opgeladen. Normaal gesproken is mijn telefoon hier ook erg gevoelig voor (bv. bij goedkope chinese laders enz.). Echter laad mijn telefoon best snel op in de auto aan de gewone usb poort?
 

MaRco2

Forumguru
Mooie verbeteringen, maar niet iets om wakker van te liggen.

USB heb ik helaas niet, wel een iPod aansluiting o.i.d. waar ik niets aan heb.

Telefoon opladen kan toch gewoon met de plug (bij de handrem) of via de 230V Socket (gebruik ik daarvoor, ideaal).
 

peterrapid

Forumguru
@ap.kuiper dan is het een speciale want deze die ik heb en juist in de garage is binnengekomen heeft daar enkel het opschrift MODE
dsc01667-jpg.30082
 

Hans_RS

Forumguru
een gokje: ik heb een TSI en VRS knop. Die op autowereld.nl ook. peterrapid de zijne is een TDI en geen VRS knop.

wie bevestigt mijn denkpiste?
 

Joske

Forumguru
Nogmaals het knopje is volgens mij enkel de eerste 3-6 maanden geleverd geweest in een RS.

Diegene die het heeft moet anders even bouwweek meegeven. ;)
 

Hans_RS

Forumguru
Nogmaals het knopje is volgens mij enkel de eerste 3-6 maanden geleverd geweest in een RS.

Diegene die het heeft moet anders even bouwweek meegeven. ;)

maar...

Zie ik dit nu goed? Toch een "VRS mode" knop in MY2015 RS?
Zie link hieronder en plaatje. Auto staat nu bij De Waal Autogroep in Tiel.

http://www.autowereld.nl/skoda/octavia-combi/2-0-tsi-162kw-220pk-dsg-6-rs-black-magic-9140378/foto.html

Als iemand nu het p/n hiervan kan achterhalen.....
 

peterrapid

Forumguru
Hmm mysteries :pardon: Als ik de mijne ga ophalen ga ik hier wel eens over discussiëren met mijn dealer, ik wil en zal dit knopje hebben :mad:
 

Joske

Forumguru
@peterrapid

Als je garage daar in slaagt krijgen ze van mij een bak bier, ik (en op briskoda) kan het artikelnummer niet achterhalen. Dus ben wel heel benieuwd naar hun antwoord ;)
 
Bovenaan Onderaan