Octavia 2015

MaXt0r

Actief lid
Ik heb ook het Dynamic pakket. Had graag nog als optie de flippers willen hebben. Dit kon toen niet. Zou dit achteraf nog kunnen? Morgen haal ik namelijk de auto op.
 

spikehome

Forumguru
wat ik wel vreemd vind aan de nieuwe prijst lijst is dat de optie "Drive setup, contole van instellingen voor . . . ." ook voor de 1.2 is zonder dsg.
dit is net zoals de adaptive cruise control.
terwijl dit beide optie's waren uit de oude lijst die voor de hele 1.2 serie niet te krijgen was.
 

micky

Forumguru
zo'n stuur zal los een 100 of 8 kosten denk ik, dan als de juiste kabels (+ sleepring stuur) er al liggen programmeren, het is te doen, want een vriend van mij heeft iets vergelijkbaars ook voor elkaar gekregen met hulp van TVS
 
  • Leuk
Waarderingen: HeHa
De MDI (Mitsumi) vervalt, iPod kan gewoon op de USB worden aangesloten. MY2015 wijziging, dus op alle nog te leveren auto's.

Maar als ze zeggen in de prijslijst dat "de functionaliteit van de reguliere MDI/USB aansluiting vervalt", heb ik toch ook geen USB meer om te gebruiken? Of begrijp ik nu iets niet helemaal goed?
 

TL@

Forumguru
Volgens de dealer ziet de USB-poort er gewoon uit zoals vroeger, enkel kan nu de Apple kabel in de USB terwijl dat vroeger niet kon. Een verbetering dus.
 

Bertuz

Lid
Geen idee of hier iemand iets aan heeft, maar ik heb een voorraad auto besteld en los een 3-spaaks stuur als accesoire erbij genomen.
 

Bertuz

Lid
Zonder flippers ;) en het kost € 249,00. Geen idee of het het afgevlakte stuur is, dat wist de dealer niet.
 

Hans_RS

Forumguru
Ook nieuw vanaf model 2015 prijslijst 1-juni-2014 is de

Verwarmbare voorruit, kosten €200.

Dit is me bevestigd door Noordhoek Tilburg.

dan heb ik een wel zeer vooruitstrevende MY14 Octavia. Heb dit al in januari 2014 kunnen aanvinken...
 
Bovenaan Onderaan