Octavia 2015

Na de eerdere berichten in dit topic direct contact opgenomen met de dealer, om bij de reeds in bestelling zijnde O3 alsnog het dynamic pakket toe te voegen, zodat ik nu EN DSG Flippers voor de fun EN Sportstoelen voor het comfort krijg :-)!!! Thanks voor jullie berichtgeving!
 
Maar als ze zeggen in de prijslijst dat "de functionaliteit van de reguliere MDI/USB aansluiting vervalt", heb ik toch ook geen USB meer om te gebruiken? Of begrijp ik nu iets niet helemaal goed?
Ik begrijp hem ook niet meer, daarom heb de vraag bij mijn dealer uitstaan wat dat nu precies is.

USB & AUX inruilen voor een stekkerje waar je dan weer kabeltjes aanmoet pluggem om je USB en/of AUX terug te krijgen vind ik nogal omslagtig en duur.

Ik ben benieuwd wat ik staks geleverd krijg.
 

Joske

Forumguru
volgens mij wordt het gewoon een usbpoort waar je "alles" kan inpluggen, ik zie dit dan eerder als een vooruitgang dan achteruitgang, niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick

MaXt0r

Actief lid
Usb blijft idd gewoon aanwezig en aux ook. Moet nog wel een test doen met een Iphone. Heb zelf namelijk een Android.

Wat ook nieuw is in MY2015 is het functioneren van de spiegels bij het vergrendelen en ontgrendelen van de auto. Bij MY2013 gingen ze pas open bij het aanzetten van het contract en bij MY2015 gaan ze direct open na het ontgrendelen van de auto met de afstandsbediening of KYESS
 

Rick

Senior Member
Idd niet nieuw, was bij deel van de in 2014 geleverde auto's ook al (vanaf oktober ongeveer)
 

Dnet

Senior Member
Hmm, kan aan mij liggen, maar ik dacht dat tot recent voor de greenline businessline automatisch inklappende spiegels standaard was? Als je nu de uitvoeringen vergelijkt lijkt dit voor de GL BL niet meer mogelijk te zijn?
 

Archie

Senior Member
Nu hij toch vertraagd is ga ik ook proberen de camera en het stuur te regelen. (probeer er maar iets positiefs van te maken :D)

Stuur is alleen dynamic pakket begrijp ik?
 

Darkside

Forumguru
Stuur stond eerst ook los. Maar lijkt nu gekoppeld te worden aan dynamic pakket. Wat ik jammer vind. Heb liever de elektrische stoelen met het 3spaaks stuur.
 

Bertuz

Lid
Stuur stond eerst ook los. Maar lijkt nu gekoppeld te worden aan dynamic pakket. Wat ik jammer vind. Heb liever de elektrische stoelen met het 3spaaks stuur.

Ik heb vorige week het 3 spaak stuur er als accessoire nog los bij besteld. zonder dynamic pakket
 

Darkside

Forumguru
Ja ik meen me ook te herinneren dat tijdens het spelen met de configurator op directlease dat ik dat vorige week nog kon doen. Nu moet ik het dynamic pakket ook aanvinken.
 

Bertuz

Lid
Ja ik meen me ook te herinneren dat tijdens het spelen met de configurator op directlease dat ik dat vorige week nog kon doen. Nu moet ik het dynamic pakket ook aanvinken.

Bel ff met je dealer, heb ik ook gedaan. Die zeiden eerst dat het niet kon. aangegeven dat ze beter moesten kijken en er maar op terug moesten komen. 5 min later belden ze al dat het idd geen probleem was.
 

daan0

Nieuw lid
Vorige week woensdag heb ik mijn Skoda opgehaald (combi greenline businessline), maar daar kan ik geen Apple iPod op de USB poort aansluiten. Zie ik iets over het hoofd of kan dit gewoon niet op dit model?
 

Darkside

Forumguru
Ik meen dat je daarvoor nog steeds de optie apple connectiviy nodig hebt.
Dit is volgens mij alleen standaard op een EBL uitvoering.
 

Ramonq

Senior Member
In huidige brochure van de Octavia Greenline staat:
Greenline: Radio/Swing met kleuren touchscreen en Apple connectivity
Greenline Businessline: Apple Connectivity vervalt als standaarduitrusting
Elegance Businessline: Apple Connectivity
Ambition: Apple Connectivity (functionaliteit van de reguliere MDI/USB aansluiting vervalt) excl. kabel (EUR 40,-)
Ambition Businessline: niet voorzien van Apple connectivity maar van een reguliere MDI-aansluiting.
 
Bovenaan Onderaan