Octa gehaald....

Rob

Forumguru
Wij kochten een auto. Ik verwacht/eis dat t goed is. Mankeert er iets aan, dat kan/mag maar wil ik dat t opgelost word. Niets te maken met n zere voet, wel te maken dat t product niet deugt, maken dus. Weglopen met " zal wel zo horen....", dat nooit. Sorry dat ik er zo over denk, t is nu eenmaal zo. T is geen zak.........popcorn??
Ja maar.... Er mankeert dus niks aan.. Het deugt. Dat het technische deel iets anders doet dan jij in je hoofd kan rijmen is iets anders. Als je je er niet mee kan verenigen kan je 'm beter wegdoen. En dan ook Audi etc laten staan

Rob.nl

Senior Member
Penisbiscuit ofwel lulkoek. Dit heeft NIETS met impulsief te maken. Wel met n dealer die niet meegaat in klachten. Heeft waarschijnlijk n klantenbestand die eea maar domweg slikt en ik.......toevallig niet.
DE Octa is helaas de meest mooie maar ook beroerdste wagen....helaas. Ik accepteer geen gerammel of wat dan ook.
Geniet ervan, ik niet....

Laat ik jullie uit de droom helpen, dinsdag rijden in een volledige elektrieke wagen...Welke? Om commentaar te voorkomen vermeld ik dit maar even niet.

Toch n leuk topic..... Zit alleen wat anders inelkaar als de meesten van jullie.....

ertromp

Forumguru
Duidelijke taal :deuk:
Echt super dat je wilt delen wat je gaat rijden.
En eh er wordt hier nooit commentaar geleverd doch opbouwende kritiek en de helpende hand.
Dat je iets anders in elkaar steekt was me nog niet opgevallen........maar nu je het zelf aangeeft.

Arjan1985

Forumguru
Dank voor die eerste uitdrukking. Die voeg ik toe aan mijn woordenboek, kende ik nog niet :D
Oké je maakt me nieuwsgierig en ook verbaast tegelijkertijd. Ik dacht dat je meer een ICE man was. Ik gok een Renault elektrisch rijdend vehicle. Maar pas op. Ik wordt er wagenziek in. Met name als passagier ernaast. Dus tip van Flip:
Ga er zelf ook eens naast zitten als je een ander even laat proefrijden.

Laatst bewerkt:

Jessedew

Forumguru
Je wordt wagenziekte van het recupereren denk ik? In de tesla van m'n zwager is dat ook geen pretje. De O4 zeilt wel lekker opzich, niet het idee dat mn zoontje extra snel wagenziekte wordt tov de vorige auto.

Rob.nl

Senior Member
Ik snap de uitdagende uitnodiging betreffende t merk....dit laat ik nog in t midden....let wel, alleen proefrijden. Heb afgelopen weekend, nu dus ook nog, eea oogeslagen in ons bolleke betreffende onze eisen. T idiote luxe vergeten wij even, wat EV betreft gekeken naar vooral.....betrouwbaarheid enz. De Octa laat t afweten door dealergedoe, nogmaals, wij willen dit niet.
Tijd voor n goudgele....

Jessedew

Forumguru
vooral.....betrouwbaarheid enz. De Octa laat t afweten door dealergedoe, nogmaals, wij willen dit niet.
Tijd voor n goudgele....
Volgens mij is de O4, behalve soms irritante software issues (die jij volgens mij niet hebt) wel betrouwbaar, heeft ie je al laten staan? Alleen maakt die een geluid war jij denkt dat niet hoort (en kan echt zo zijn he dat er iets mankeert) maar onbetrouwbaar is een auto waar je steeds mee strandt...

• Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
Wat moet een dealer dan doen met een klant die heel slecht de eigenschappen van een stuk techniek kan verkroppen? Ligt dat aan de dealer, aan de auto of aan de klant? Ik weet het wel..

Ik snap je ergens heus wel, ik heb ook moeite met rammels, trillingen en bijgeluiden. Maar bij een PHEV is het nou precies zo mooi dat je daar nevernooit mee te maken hoeft te hebben. Jij gaat echter voor de deur een koude start forceren om geluiden op te wekken waar je je aan ergert, die na de warmloopfase ook weer verdwijnen. Tja...

In ieder geval succes met je volgende auto en alvast sterkte aan de dealer..

EdK

Forumguru
Blijft voor mij dan maar één merk over dat stil geenkraakjes heeft en geheel naar wens word gebouwd
Het word een Rolls Royce, blijft alleen de vraag over welk type en bouwjaar ..................

Bovenaan Onderaan